понедељак, 19. септембар 2016.

ПЛИТКОЋА
САРАЈЧАРШИЈЛУКА,
ЕНДЕМСКЕ
ВРСТЕ ПОЛИТИКЕ

Бакир Син Изтебеговић све више личи на свог оца Алију.
Кад га нешто озбиљно питаш, он почне Знате, има то кад ово па оно и ми вако па нако а то море, ба и боље, само ето...
Ћаршијско, сокачко, нако објашњење.
Тако је, некидан, покушао да објасни стање у БиХ, коме је Сарај, Сарајски Политички Круг, Сарајски Бошњачки Круг, Сарај Интернационални Унитаризам, па и он, Кирбасин Изтебегвић, кумовао, свадбовао и допринио у невиђеним количинама.
Знате, ба, Додик, ко они глупи Босанац, није баш тако рекао, вози сам у супротном смјеру и мисли да сви други возе у погрешном.
Тим је Кирбасин покушао да аналитички објасни политику која је произвела Референдум у Српској, политику уништења Српске, јер његова, Бакирова и Алијина, Странка, у свом програму има укидање ентитета у БиХ, са нагласком на Републику Српску јер Федерација, де факто, и не постоји, обртањем цијеле дуготрајне тираније и стављањем једне посљедице, на мјесто њеног почетка и узрока.
Та Сарај Чадор Оптика, којој је својствено да од Једног Додика не види Шуму, наметнула је те визире и Странцима Усранцима. Па и Инцко аналитикује. Или ћемо ми сруштити Додика или ће Додик урушити Дејтон.
Стање, међутим, стоји потпуно обратно.
Додик није ни пипинуо Дејтон. Ви сте, од Вестендорпа па надаље, а и Билт није чист, вадили курчиће на Дејтон кадгод је било неке шансе.
Ну.
То сарајско, ћаршијско, сокачко, симпатићно, објашњавање свијета, вијека, дуњалука и вакта, није само Алијино или Бакирово. То је тако типићно ћаршијско.
И Радован Караџић је, када га је почивши Лазар Петровић, питао, за СРТ, како коментарише губитак српских општина, у којима је он, претходно, боравио у краћој, званичној и пријатељској посјети, рекао Знате, пастир воли све свој овце али му је најжалије оних које се изгубе и страдају.
Није прецизан цитат.
Босна и Херцеговина тамни, копни и приближава се новом Рату, којег ће кројачи Ратова Братства и Јединства покренути кад њима буде требало, а не кад ми довољно закрвимо, највећим дијелом због тог прашњавог, површног, сокаћког, ћаршијског, намјерно приглупог, објашњавања Живота између три закољачена народа.
Рјешење је, као и увијек на другој страни ћаршије.

Подијелити све што се може подијелити.