2488.
ИНСИСТИРАЊЕ
НА ЗАВНОБИСИМА,
ДРЖАВНОСТИМА
И БОСАНСКОМ
ЗАЈЕДНИШТВУ,
ДРЖАЊЕ ЈЕ МУСЛИМАНА
МИМОСВИЈЕТА И
МИМОВИЈЕКА
ИНСИСТИРАЊЕ
НА ЗАВНОБИСИМА,
ДРЖАВНОСТИМА
И БОСАНСКОМ
ЗАЈЕДНИШТВУ,
ДРЖАЊЕ ЈЕ МУСЛИМАНА
МИМОСВИЈЕТА И
МИМОВИЈЕКА
Зла времена дођу. Као
неке споре и непролазне поплаве. И стоје. Не знају да ли чекају јутра, зоре или
разоре који ће опет вратити бразду на њиву а воду у корита. Све се изокрене,
врбе расту уземљу, жабе једу коњогриз а рибе се сунчају на чешљугама.
Тако је и Насеобина
дочекала Поплаву која је дошла а није прошла. Која је стала на пола пута. И сад
се смради, црвуљи, труне и распада. Тај Велики Поводањ неки зову Држава, неки
Босна, неки Мултиетничност, неки Босна и Херцеговина, неки наставак
хиљадугодишње државности.
А ради се, како
приповиједа народ на муљевитим обалама и на ријетким осушцима усред Поводња, о
томе да овдје постоји само Дркава, Мултинетачност и Несносна.
Поводањ је нанио и
Завнобих, стари, заборављени и позоришни комунистички догађај у припреми
Анфифашистичког вијећа народног ослобођења Југославије. Тај велики догађај,
обиљежен са пет великих и значајних ријечи, никако у себе не укључује
прикрајке, покрајке и скрајке из антифашистичке историје. Као што су
бјелогардејци, фесаши, бали комбетар... и низови Есесколаборациониста задешених
по мрачним забитима тадашње и иначе мрачне Европе.
У недостатку било
каквог политичког, цивилизацијског и националног концепта, сарајевски
муслимани, не народ већ њихово ПВП вођство, политичко, вјерско и парамилитарно,
хватају се и за неисторијске сламке вјековног заједништва, хиљадугођа и права
на земљу које не постоји.
Апсурдно је да се
Сарајевски Политички Круг, као и дио међународних димијаша, Инцко и слично,
позивају на Завнобих који је био један од каменчића комунистичке антифашистичке
зграде, коју су тако здушно, полетно и акцијашки рушили да би створли ДИБ, Декларацијску
Исламску Бабовину.
Апсурно је да се
Завнобих велича као Дух Заједништва од стране оних који се никада, па ни у том
непостојећем хиљадугођу, нису чешали о заједништво. Осим за подаништво
Отоманској Империји, Сабљашким Великанима и Крволочним Везирима. Тако су
дочекали и њемачке трупе у Сарајеву. А за курбан спремили возове Срба за
Јасеновац.
Машалање Завнобихом,
државношћу и сарајством, само је држање Муслиманског Народа изван времена,
изван токова и изван историјске позорнице, држање у далеким мрачним санџацима и
по прашњавим и блатњавим сокацима, у вјечном Поводњу, како им нико не би могао
доћи и како никуд не би могли изаћи, на провидан дан и у европски свијет.
То није само насиље
над историјом и чињеницама.
То је насиље над
Муслиманским Народом.
Коме Завнобих значи,
и увијек је значио, стопут мање од једног предвечерњег одласка у малу дрвену џамију.