недеља, 17. новембар 2013.

2463.
ИЛЕГАЛНА
ДОГАЂАЊА
КОД ВУЛКАНИЗЕРА
 

Одем код вулканизера, мог друга Твртка. Твртко је набрао осам деценија. А ради ко младић. Један од оних људи који никад немају мира ни одмора. А ни признања. Одем да назујем зимске гуме. Како би рекао мој сусјед Боки.
Пошто смо сви дошли задњег дана, викенд је, субота, чекамо, хладоћа је. Има посла око тих гума, скини, запекли шарафи, изуј, обуј, надувај, балансирај, донеси, однеси, дигни, супсти.
У међувремену, прича. Зар и ови Додикови чекају на ред. Јебо ти Додик матер. Што се љутиш. Нико од твојих не чека на ред. Ти знаш. И твој Чавић. Није мој, води га кући. Шта ће мени, он зна све ко и ти. Нису нам стигли асутоматски мјењачи гума који се монтирају под ауто и не виде се. Зато чекам код Твртка. Иербе нам дала кредите, свим члановима Есенесдеа, 170.000. и рекли су нам да не враћамо кредит. То је опљачкано. Добронамјерни падају од смијеха. А зима не попушта. Тврко и његови радници трчкарају од точка до точка. Ко Мали Вражји Дабар.
Твртко је, иначе чудо од мајстора. Створио је многе машине. Пнеуматски цјепач  дрва и сјекач секундарних сировина. Затим машину за одвртање шарафа на точковима тешких камиона. Продао их много. Ради и данас такве машине. Закачиш за куку и возиш сјекач.
На другом крају настрешнице, Брко. Он и његови компањони имају произведен уређај који штампа личне карте. Даш очи на увид, прсте на преглед, кажеш како се зовеш, и карта клик. Може са друге стране и банковна картица. Може и папир за гласање на босанскохерцеговачким изборима. Може шта хоћеш. У било којој банци и у било којој земљи на свијету. На сваком божијем језику. Све заштићено и нефалсификативно. Јевтино а наше. Нема нико у свијету. Послаћу ти презентацију. Иначе, добар си шта си све проживио. Добар је бог који ме држи.
Ауто до мене, чека Пуковник којег Твртко зове Генерал.
Нисам генерал, Васке, Твртко ко Твртко. Знам те однекле. Прије рата био сам у ШЦОЈ-у. Војни наставни кадар. А онда ме отјерали у ватрењаке. То ми је познато. Когод није знао пуцати, ишао је у ров. Когод није знао шта је пара, био донатор. Јебо им Караџић матер.
Ти би Караџића стријељао на сљедећој раскрсници. Ма на аутобуском стајалишту. Шта си предавао у ШЦОЈ-у. То је тенсковски центар. Ја сам добио први руски тенк, ко лиценцу, плаћену милијарду и по долара, од ког смо начинили чувени Т-84. Знаш га. Знам, из рата, нисам стигао да научим да га возим. Али његов противпјешадијски митраљез и данас сањам, ко љубав из младости ране.
Готово је, Васке. Дај четерес марака.
Људи, уздравље.
Нека ми горчина у ушима.
Нико од овога не зна ништа. Ни медији. Ни политичари. Ни јавност. А свако би, понешто, могао да искористи.
Да није главна вијест Шта је рекао Вучуревић.  Јебо их ВУД.