2377.
КЛАЊЕ
ЈЕДНОГ СВЕЋЕНИКА
И СТОТИНА ХИЉАДА
СРБА.
ПЛИТКОЋА
ДУБОКЕ
МРЖЊЕ.
КЛАЊЕ
ЈЕДНОГ СВЕЋЕНИКА
И СТОТИНА ХИЉАДА
СРБА.
ПЛИТКОЋА
ДУБОКЕ
МРЖЊЕ.
Видим. Пејо Гашпаревић
пише о комунистичким талибанима. Лијепа синтагма. Тако су и новинари Срта, под
палицом разних деретића, писали о
ватиканско-техеранској коалицији.
Пише о клању неког
попа у Истри. То је, кобива, страшан комунистчки злочин.
То ре било 47. Или већ
које. Али. свеједно. Све је то био рат. И мог су дједа, оног који није био за Краља
И Отаџбину, убили 46. Четници.
Пејо користи један
кадар из ДСР, Другог Свјетског Рата, један фрем, једну сличицу, да би донио
велике заклључке. И о данашој штетности комунизма.
Шта значи клање
једног попа 47. Ништа. Апсолутно, ништа. Смрт је у рату нормална. Рат се и
организује ради смрти. Рат је тамна страна филозофије живота.
Шта значи смрт
једног рајка васића у братским ратовима у БиХ. Апсолутно, ништа. Тако и
свећеника. Зашто би свећеник у Истри био важнији од рајка васића на Свјетличи.
Зашто би клање
једног свећеника у Истри било важно кад није важно клање стотина хиљада Срба у
Јаденовцу. Није словна грешка.
Зашто би неко, ко
је заклан у Истри, био проглашен Блаженим, Повлаштеним, Саблажњиним, а ми, који
смо погинули у пизди матерној, проглашени само Несталим.
Пејо, као симбол
НДХ, и још мрачнијег њеног духа, иде путем мржње. Враћа се у мржњу, па је
доноси на пут, као калдрмске коцке, и гради нови пут мржње.
Шта је један
заклани поп у Истри. Ништа. Исто као и Комшић у саврменој историји БиХ. Ништа.
И ја бих могао да
се сваког дана враћам на Јасеновац. Па, кадгод се појави неки Хрват, ја му
кажем Јасеновац, пизда ти матерна усташка.
Ја, пак, гледам у
будућност, у Хришћанство. Иако нисам вјерник.
А ако Пејо, и друге
Пеје, желе да се баве клањима, онда корају једно по једно и по реду.
Прво. Зашто су
цркве, и џамије, ономад, биле против комуниста и партизана. Кад су требале да
буду Уз Народ. Зато што су хтјеле да буду Пред Народом.
Црква се бавила
политиком. И Пејина. А у политици се губи главуша. Јер, политика је питање
територија, власти и силе. И Исус је
разапет због уласка у политику. Прочитајте мало озбиљније његове говоре против
власти.
Зашто је, дакле,
црква и џамија, била против комунизма и партизана а за усташе, Ендеха, Нијемце
и четнике. То је питање. Пејо. А не клање једног обичног попа.
Та епоха, која је
заклала попа у Истри, створила је Хрватску Нацију. И, данас, Хрватску Државу. Као
и друге нације и државе.
Несмислено је од
једног закланог попа не видјети шуму.