недеља, 25. новембар 2012.


1857.
MITAR
BRANI
BOSNU

 
Kao nekad Valter Sarajevo.
Bolesnici Bosanske Državnosti, iskopali su negdje vijećnika Zavnobiha iz dobojskog okruga, izvjesnog Mitra Subotića, koji ima 99  godina, i koji važno, u duhu najboljeg komunizma, izjavi Kome je tijesno u Bosni, neka ide.
O Mitre, Mitre, jebo te Đuro Pucar Stari. Što te stvori.
Mitar je na Zavnobihu, u Varcar Vakufu, kaže, predstavljao Težake. Drugi Tito, Koča Popović i Moša Pijade su imali taj koncept  pluralističke artikulacije pa su na Zavnobih i Avnoju bili prisutni i Soroševi iz Civilne Kucanje, Dženderaši, LDTN populacije, Lezi Da Te Naguzim, Liberali Žileta Živanovića i Čede Jovanovića, Kurconoše, Mlatimudi i Pizdopalji. Subotić predstavljao Težake. Odrastao sam potpuno na sisi komunizma a ne sjećam se da je neko za nešto u toj istoriji jebavao Težake. Mitre, Mitre, JTĐ.
Radnici, Seljaci i Poštena Inteligencija. Danas bi Drug Tito morao da okupi Neradnike, Medije i Poštene Bizmismene.
U BASHOV, Bosansko Antisrpskohrvatsko Okupaciono  Vijeće. Takvo je vrijeme došlo. Vakat. Zeman.
Kada mene, za tridesetosam godina, kao Mitra danas, budu pitali Sjećate li se Čiča Rajo, kako je propala Bosna. Kako se ne sjećam. Nekima je postalo tijesno sa Srbima i Hrvatima i pukla ko tanke gaćičice na debeloj guzici. Ja sam na tom Kongresu Rasprsnuća predstavljao Podjelaše. Takozvane AOR, Aktiviste Ostavinske Rasprave. Imao sam samo zamolbu, da se Kongres ne održi oko Krmokolja, da se izbjegnu Konotacije.
A sjećate li se ko je bio za očuvanje Bosne. Niko, dijete, niko. Bosna je bila veća laž od Socijalističke Republike Bosne i Hercegovine.
Kako ste se prebacivali na Kogres Rasprsnuća. Poznato je da su vijećnici Zavnobiha i Avnobiha, pardon, Avnoja, morali ilegalno kretati preko okupiranih teritorija. Nisam imao problema. Kretao sam se slobodno Četničkim Teritorijama i Ustaškim Područjima ali sam zakasnio pa sam učestvovao u Esemes zasijedanju.
Šta je poslije bilo. Poslije je bilo sve kao i prije samo Bosne nije bilo. A mi smo nadživjeli sve Unitariste, Kolaborcioniste, Domaće Izdajnike, Političke Nakurnjake, Podrepaše, Nudiguze i Onog Cerića, Onog Izetbegovića, Onog Lagumdžiju i Onog Tihića.