уторак, 30. октобар 2012.


1821.
VOLIO BIH
DA STE OŠTRIJE
GOVORILE
O MOJOJ ZEMLJI

O njihovoj trećini. O njihove dvije trećine. O protivnicima Moje Zemlje. Ona će, Moja Zemlja, možda stati i stajati ali se neće raspasti. Samo da uđemo u Nato, investicije će biti udesetostručene.
Tako je danas govorio Bakir Sin. O posjeti Ketrin i Hilari.
Jednako analitično kao i Komentator Role koji kaže, slavodobitno, Nije slučajno što su Ketrin i Hilari svoju Balkansku Turneju počele baš u BiH. Još je važnije, kažem ja, da je BiH prva zemlja koju su posjetile Sekretarke nakon izbora u Ukrajini.
Razumijem, a Bakir Sin ne razumije, da joškojisat Predsjedavajući PBiH mora nešto reći nakon posjeta dviju gospođa iz visokog društva. Ali, ima tako dražesnih diplomatskih fraza koje neukom svijetu mogu da znače mnogo. U odnosu na ove Prosere o desetorostrukom uvećanju investicija. Nato je vojni pakt, nije investicioni pakt.
Ketrin i Hilari su došle u BiH samo da ne naprave skandal na temu kako su došle u Miloševićevu Srbiju (milošević-šešeljevim nasljednicima) a nisu došle u Omiljenu Lijepu Gizdavu, Bosnu Favoritkinju.
A u Srbiju su došle da vrate optimizam poraženom političkom bloku Srbeu. I da daju znak da se ne računa baš samo na Ruse. Mi ne tražimo da priznate Kosovo. To je isto kao kad bi Rusi rekli da ne traže od Srbije da napadne Nato.
U toj diplomtskoj čipki našao se Portparol Bakir da objašnjava šta su rekle Sekretarke. I da malo zakuka za omiljenom oštrinom koja je toliko puta donijela iluzioni plod Sarajevu da je ono sada spalo na Lagumdžiju Lajkovačkom Prugom.