среда, 19. септембар 2012.


1780.
NEMIŠLJENICI

Da sam ja Režim. I da Režim hapsi. Čavić bi tamnovao u nekoj rupi na banjalučkom Kastelu, okovan teškim zarđalim obručevima. I oko noguva i oko rukuva.
I ne bi mi srao o tome kako Režim, JGR, hapsi neistomišljenike. I kaKo će biti još neistomišljenika do izbora.
Kakvi su, sigurno na njih misli, neistomišljenici Ubojević i Čekrk. To su obični nemišljenici. Kao i što je Čavić Go Nemišljenik.
Da je nešto mislio, ne bi nikad potpisao ono čuveno Demokratsko Priznanje Genocida pa sada svaki bošnjački političarčić maše time po sokacima, bogazima i ćuprijama Vaše Države. I taj će kamen ostati Srbima oko vrata i kad Čavić više ne bude kandidat ničega nizašta.
Za to bi mi išao u apsanu. Za veleizdaju. Za neutvrđeni, nepotkrijepljeni i nepostojeći zločin koji Republika Srpska nije počinila a koji joj je natovario na istoriju.   
A ne bi mi srao o tome kako Režim hoće da dobije lokalne izbore hapseći male miševe koji su slušajući Čavića i Gregorijana povjerovakli da je u Republici Srpskoj sve kriminal i korupcija pa odlučili da se i oni priključe i dadnu svoj doprinos. JGR.
U to je povjerovao i Petar Đokić. Svi uzimjaju pare a hapse samo socijaliste. To su lopovi, moj Petre. Lopovi. Nisu Socijalisti. Obične protuve.
Nejasno je Čaviću da su izbori dobijeni mnogo prije nego što su Protuve odlučile da uzmu pare. U Brodu, konkretno, kada je taj Čekrk iznevjerio partnere iz opštinskohg odbora Esenesdea, čijim glasovima je i izabran, kao koalicioni kandidat, čim je počeo mandat. Tada je bilo jasno da će Esenesde imati svog kandidata. I tada je bilo jasno da će izgubiti Čekrk izgubiti.
Ostalo je nejasno samo to kako se Čekrk nije mogao opredijeliti da li je bolje da sam vlada ili da sam krade.
Ili je, ipak, bolje da ga utamničim negdje u Srebrenici.
Mislim Čavića Nemišljenika.