субота, 22. октобар 2011.

TRAŽIMO SAMO FER,

DA MI PROĐEMO
Ma, nama će usrani Portugal da određuje šta ćemo mi radimo u Našoj Zemlji. Dobro. U većem dijelu Našeg Većeg Eniteta. Ako Naša Reprezentacija ne smije da igra u Banjaluki, smije gdje hoće. u Zenici. Šta bi Portugal, da igramo u Sarajevu pa da navale Ustaše, Fašisti, Županijci, Dobro došli u Herceg Bosnu, jebala ih ona, pa da navijaju za Portugal. Znamo mi za koga bi navijali. Zato se moramo povući u Zenicu. U srce Naše Zemlje. I Tito je Željezaru povukao u Zenicu, uz Bosnu, kad su Rusi zaprijetili Varšavskim Paktom.
U pravu je Haris Pašović. Tražimo samo fer. Jeste Evropa četiri godine na direktnim prenosima gledala kako nas genocidaši, agresori, koljači, četnici, divljaci, dedinjci, karadžićari, ubijaju, i siluju, i siluju, kaže Haris, u opkoljenom gradu. Ali sada tražimo fer. Zaboravićemo da smo mi tražili i insistirali da nas Evropa prizna, zajedno sa braćom šahovničkom i triglavskom. I priznala je. Pa se poslije pokazalo da je to bilo prerano i omogućilo rat. Onda smo isto tražili. Samo fer, bacajte nam hranu, švercajte nam municiju, bombardujte Srbe, majku im jebemo, zajedno sa vama. Oj, braćo zagrebačka, šaljite regularnu vojsku. Samo fer. Osvojite staru hrvatsku zemlju Mrkonjić Grad.
Da, da. Ronaldo mora igrati na svjetskom prvenstvu, nismo mi glupi da to ne znamo. Ali mi imamo strašnu generaciju, mi imamo zmajeve, mi smo zaslužili, mnogi od njih igraju u Evropi, i selektor je dao mnogo evropskom fudbalu. Više nego Ronaldo. Kad će Ronaldo u Čaušeskovoj Rumuniju nekom dati nake golove ko Safet. Nikad. More se jebat.
Imamo i Srba u reprezentaciji. Znamo da ih vi ne volite ali imamo ih samo koliko moramo. Na nivou Sejedić-Finci. I nisu nikad bili na Karadžpalama. Malo je problem sa Hrvatima ali i oni su u baražu pa su možda otišli tamo.
Sazreli smo za Evropsko prvenstvo.
Zaslužili smo prije nego što se zemlja raspadne. Treba požuriti.
Nismo toliko glupi, ta priča o Bukvi i Međedu, to je agresorska propaganda, da ne znamo da vi protežirate Ronalda. Vi korprorativni šejtani. Nemojte da vam se omakne pogrešna poruka. Portugal je pred bankrotom a mi smo prosperitetna mlada zenička demokratija. Ako ste četiri godine gledali kako ubijaju nas, nemojte sada da vi ubijate nogomet.
Mi smo Žrtva. I po tome imamo sva prava. Mi smo u kavezu, neki kažu: u kafezu, sa samim fašistima i genocidašima. Zašto da pomažete Ronaldu. On igra u Realu. A naš Zmaj Džeko jedva se drži u Sitiju. Pjanića šutnuli kod žabara. Oni Slovenci nam pokupili reprezentativce. Mi tražimo samo fer. Da mi prođemo.
I da znate, igraćemo u Zenici čak i ako je, u međuvremenu, opkolite. Sreće vaša što u Zenici nema Dobrovoljačke.