PRANJE NARODA
Bosanski Duh Tunjo Filipović, bivši komunist, zbog tog Duha je i isključen iz Saveza Komunista, opet je odnekle izbio i ustalasao portalsku javnost.
Prvo: U Hercegovini je u toku kristaijanizacija.
Drugo: Mladi muslimani nisu bili fašisti.
Poznato je na koju kristijanizaciju misli Tunjo ali nije mi poznato na koju Hercegovinu. Izučavao sam tu istoriju, historiju i povest, čak, i ne nađoh u toj Hercegovini, da prostiš, nikad ništa osim kristjana. Osim ako od mene nisu sakrili da je iz Hercegovine krenulo osvajanje Stabilnosti i formirana Otomanska imperija. Ili ako ne nađemo neka svjedočenja duborvačkih trgovaca kako je u Lištici, na primjer, prije prvog svjetskog rata, prodavano milion fesova godišnje. A prije drugog dva miliona. U Nevesinju ih nisu mogli ni nateći a Dubrovčani nisu znali dotle da broje.
Riječ Kristijanizacija je Tunjina žalba za neširenjem Bosanskog Duha po Hercegovini. Sve mi se čini da je to.
A Mladi muslimani.
Opšta je konfuzija kolektivnog duha kada pojedinac mora nekoga ko je bio pokret pod opštim plaštom i pred streljačkim vodom, da pere. A preko Mladih muslimana, Tunjo pere i cijeli jedan narod.
Manje je bitno da li su Mladi muslimani bili fašistička organizacija. Jasno je da nisu bili nikakav Islam Jugend. Mnogo je bitniji njihov totalitarizam. Vjerski totalitarizam na čijem udaru je bila i vjerska struktura islamske zajednice u komunističkom dobu. Posljedice tog vjerskog totalitarizma su se, i nakon istrebljenja pripadnika MM, samo širile. Ko je prvi zagovarao islamsko obrazovanje djece?
Tunjo kaže da je cilj svega da se izjednače svi narodi i vjere u „našoj zemlji“ (u Naseobini, prevod R.V.), pa i u saradnji sa fašizmom. No, kaže Tunjo, nemoguće je da muslimani budu fašisti kao ni komunisti i da stoje na stajalištima o isključenju rasa, naroda, klasa... iz kruga slobodnih ljudi.
A šta je izbor Neželimira Komšića nego isključenje Hrvata i svih slobodnih hrvatskih birača iz prava na izbor. Taj izbor je, čak, jedna od najtotalitarnijih evropskih pojava od Drugog svjetskog rata na ovamo. Organizovati da više Bošnjaka, muslimana, glasa za Komšića nego za Izetbegovića, stvar je najefikasnijeg totalitarizma kojeg Evropa poznaje. I isključenja.
Ili je to samo prihvatljiva kristijanizacija.
A što se tiče fašizma i muslimana. Tunjo je banjalučanin pa sigurno zna, javno su objavljivane, da postoje fotografije kako se banjalučki čaršijski viđeni muslimani, u najboljim odijelima i fesovima, slikaju sa pripadnicima njemačkih okupacionih snaga.
Nema razlike među narodima. Čim nađem razliku, Moj Narod je bolji. Muslimani su samo na drugačiji način sarađivali sa fašistima i okupatorima. Nisu bili institucionalno ravnopravni u odnosu na ustaše i četnike.
Neće Tunjo, niti bilo koji pojedinac, nikad oprati narod. Narod se ne pere. Kao što se i ne šećeri. Svi znaju kakav je koji narod. Zbog toga se ne pišu istorije. Pišu se tek kao opravdanje ordenju, zločinima i politikama. Tako i Tunjo nekoga opravdava.
Bosanski Duh Tunjo Filipović, bivši komunist, zbog tog Duha je i isključen iz Saveza Komunista, opet je odnekle izbio i ustalasao portalsku javnost.
Prvo: U Hercegovini je u toku kristaijanizacija.
Drugo: Mladi muslimani nisu bili fašisti.
Poznato je na koju kristijanizaciju misli Tunjo ali nije mi poznato na koju Hercegovinu. Izučavao sam tu istoriju, historiju i povest, čak, i ne nađoh u toj Hercegovini, da prostiš, nikad ništa osim kristjana. Osim ako od mene nisu sakrili da je iz Hercegovine krenulo osvajanje Stabilnosti i formirana Otomanska imperija. Ili ako ne nađemo neka svjedočenja duborvačkih trgovaca kako je u Lištici, na primjer, prije prvog svjetskog rata, prodavano milion fesova godišnje. A prije drugog dva miliona. U Nevesinju ih nisu mogli ni nateći a Dubrovčani nisu znali dotle da broje.
Riječ Kristijanizacija je Tunjina žalba za neširenjem Bosanskog Duha po Hercegovini. Sve mi se čini da je to.
A Mladi muslimani.
Opšta je konfuzija kolektivnog duha kada pojedinac mora nekoga ko je bio pokret pod opštim plaštom i pred streljačkim vodom, da pere. A preko Mladih muslimana, Tunjo pere i cijeli jedan narod.
Manje je bitno da li su Mladi muslimani bili fašistička organizacija. Jasno je da nisu bili nikakav Islam Jugend. Mnogo je bitniji njihov totalitarizam. Vjerski totalitarizam na čijem udaru je bila i vjerska struktura islamske zajednice u komunističkom dobu. Posljedice tog vjerskog totalitarizma su se, i nakon istrebljenja pripadnika MM, samo širile. Ko je prvi zagovarao islamsko obrazovanje djece?
Tunjo kaže da je cilj svega da se izjednače svi narodi i vjere u „našoj zemlji“ (u Naseobini, prevod R.V.), pa i u saradnji sa fašizmom. No, kaže Tunjo, nemoguće je da muslimani budu fašisti kao ni komunisti i da stoje na stajalištima o isključenju rasa, naroda, klasa... iz kruga slobodnih ljudi.
A šta je izbor Neželimira Komšića nego isključenje Hrvata i svih slobodnih hrvatskih birača iz prava na izbor. Taj izbor je, čak, jedna od najtotalitarnijih evropskih pojava od Drugog svjetskog rata na ovamo. Organizovati da više Bošnjaka, muslimana, glasa za Komšića nego za Izetbegovića, stvar je najefikasnijeg totalitarizma kojeg Evropa poznaje. I isključenja.
Ili je to samo prihvatljiva kristijanizacija.
A što se tiče fašizma i muslimana. Tunjo je banjalučanin pa sigurno zna, javno su objavljivane, da postoje fotografije kako se banjalučki čaršijski viđeni muslimani, u najboljim odijelima i fesovima, slikaju sa pripadnicima njemačkih okupacionih snaga.
Nema razlike među narodima. Čim nađem razliku, Moj Narod je bolji. Muslimani su samo na drugačiji način sarađivali sa fašistima i okupatorima. Nisu bili institucionalno ravnopravni u odnosu na ustaše i četnike.
Neće Tunjo, niti bilo koji pojedinac, nikad oprati narod. Narod se ne pere. Kao što se i ne šećeri. Svi znaju kakav je koji narod. Zbog toga se ne pišu istorije. Pišu se tek kao opravdanje ordenju, zločinima i politikama. Tako i Tunjo nekoga opravdava.