недеља, 10. мај 2009.

GRADNJA MULTIMEDIJALNOG ZIDA

Pošto sam jesenas nabavio deset kubika kamena i izveo sve pripremne radnje - pijesak, mješalica, cement - počeo sam gradnju multimedijalnog zida na vikendici. To je prva faza projekta. taj zid će služiti za samoudivljenije, takozvanu narcisoidnost, kao noćno rasvjetno tijelo, kao izlog za cvijeće i kao mural. Ali, glavna funkcija je razdvajanje pogleda obzirom da mi se ba tom mjesu tuje nisu primile, prije desetak godina. Glina. Druga faza je izgradnja potpronog zida od istog kamena - kamen ljutac iz Krupe na Vrbasu - umjesto starog oeobulog suvozida. O tome će blog-javnost biti blagodobno obaviještena. danas su, inače gradilište posjetili moj prijatelj Braco Kelečević i njegov kum a moj drug, Radenko tedelegat u Domu naroda Republike SRpske, Milan Tukić i narodni poslanik sa areala na kome je vikendica, Ilija Vučić, te se pohvalno izrazili o kvalitetu radova.

Нема коментара: