ПОГРЕШНА
УПОТРЕБА
ТЕРМИНА
ВЛАСТ И
КОАЛИЦИЈА,
У
БиХ
У својој
суштини, Босна и Херцеговина, као Држава, не постоји.
Постоји
само Територија која је међународно призната.
У категоризацијама
Политичког Система, она такође нема своје мјесто.
Јер је
разлика између Нормативног и Стварног, огромна, непојамна.
У корист
Стварног.
Уставни
Систем у БиХ се може окарактерисати као тронационална и тротериторијална
конфедерација.
Што такође
нема у Уставном Праву.
Јер, БиХ,
натјерана је држава.
Она је, у
Дејтону, стицајем геополитичких околности, тада, сјављена.
Њен оквир
је импровизовани Тор.
Она има
потпуно одијељене три Нације и потпуно одвојене три Националне Територије.
Стога су,
Чобани Дејтонски, готово сигурно имали кракторочне намјере са БиХ.
Што не
значи да она неће дугорочно умирати и животарити.
За несхватање
ових и других чињеница, нису криви Живитељи, Срби, Хрвати, муслимани.
Криве су
политичке и националне елите.
Које би то
морале знати и непрестано, у погодном облику, обавјештавати Живитељство,
изборно, политичко, национално.
Онај ко је
на трибинама, не зна и не може да зна као Меси.
Али, Меси
мора сваке суботе и сриједе да му то показује и да га подсјећа шта је шта.
Кад Меси то
више не могне, мораће да дрес да неком другом.
А, ско
публика помисли да може као и Меси, у опаснсости је не само Игралиште, него и
Стадион.
Из свега
наведеног, у БиХ, код тронационалног Живитељста, изведена је погрешна употреба
и погрешно разумијевање појмова као што су Власт и Коалиција.
Већ мјесецима,
па и данас у Медијима, кука се о томе како нема Власти у БиХ. Како БиХ још није
формирала Власт. Како Паре чекају формирање Власти. Како је посљедња шанса за
формирање Власти у БиХ, долазак Ердогана у Србију.
У БиХ не
постоји Власт.
Постоје
само Заједничке Институције.
А и та
синтагма, какво је стање ствари и како је у изворном Уставу, како се Три Нације
мрзе, пресвјетлуцаво је тепање.
У БиХ не
може, у Заједничким Институцијама, да постоји Коалиција.
Коалиција
је немогућа између три одијељене Територије или између представника три Нације
које се мрзе и које су ратовале.
Заједничке
Институције су строго одређене мозаичке национално-територијалне структуре.
Оне се
попуњавају.
Савјет
Министара, у Дејтонском Уставу, и Споразуму, чине Србин, Хрват и Муслиман.
Предсједништво
БиХ, чине Србин, Хрват и муслиман.
Који се
бирају одвојено, у одвојеним изборним јединицама.
И нико се
не бира на нивоу БиХ, као једне Изборне Јединице.
То што се у
Предсједништву БиХ, веће трећи, трагични, пут налази Жељко Комшић, што је
Савјет Министара нарастао на десет чланова, што многи будалаш то назива Владом,
што су протекле четири године у Савјету Министара били неовлаштени Срби из ПДП
и СДС... само су насилне и противуставне девијације.
Које се у Политичком
Систему могу окарактерисати само као покушај Једновјерске Унитаризације.
Са крајњим
циљем Мирнодопског Етничког Чишћења Босне и Херцеговине у Босну.
Стога у
Републици Српској не треба употребљавати те појмове.
Власт на
нивоу БиХ.
Коалиција у
Савјету Министара.
СНСД употребљава
први појам али други не.
СДС и ПДП
употребљавају оба. А нарочито Коалицију.
У њиховом
случају, Коалиција је нагуживање Сарај Чадору.
Па би било
лијепо да се и СНСД оптужи за то.
Зато СДС и
ПДП говоре о Коалицији СНСД ХДЗ СДА.
За шта не
постоји ни један аргумент.
Ради се о
томе да је свако дошао да попуни свој национално-територијални дио Мозаика.
Да је тако
радио и СДС ПДП, побиједивши, претходно, на Изборима у Српској, не би их нико
оптуживао за Издају.
И не би их,
сада СДА и Сарај Чадор, држали у Савјету Министара.