уторак, 17. септембар 2019.


РЕПУБЛИКА СРПСКА
МОРА ПРЕСТАТИ
ДА СА ЗАКАШЊЕЊЕМ,
ИЛИ НИКАД,
КАТЕГОРИЗУЈЕ ТРЕНДОВЕ
КОЈИ ДОЛАЗЕ ИЗ САРАЈЕВА

Још као посљедњи Српски Министар Информација, почео сам да употребљавам ријеч Унитаризација.
За сарајевске и западноусраначке изливе лирике и љубави према Србима у БиХ. Послије ће се показати, и према Хрватима.
И не само то.
Први сам Јавносник Српски који је био против Охаера.
Одбио сам да потпишем и одобрим Заједничку Беха Телевизију.
Тада нико није причао о Унитаризацији.
Сви су Цурама, под прозором, пјевали о Реформама.
И не само о Унитаризацији.
Први сам од Јавносника Српских причао и залагао се та Трећи Ентитет.
Неки ће рећи да је то посљедица храбрости.
Није.
Ја сам своју Храброст истрошио у Рату.
То је посљедица образовања.
Моје студије Политичких Наука у Београду, капитал су којег данас не посједују ни читаве генерације.
А имао сам срећу да сам припадао групи која је читала Књигу дневно.
Никад Скрипту нисам узео у руке.
Никада нисам видио Докторат са Приватног Факултета.
Нама су спискови обавезне и шире литературе за испите, били на десетак страница.
Мени је Уставно Право предавао Александар Фира, Политичке Системе Јован Ђорђевић...
Многи би били храбрији од мене, да имају знање.
Галерија Политичких Ликова код Срба, катастрофално је необразована, краткорочна и аутофилна.
У комбинацији са необразованим Србљем, који све знају о Џурги из Задруге а ништа о јавним пословима, то не може а донесе добро.
Република Српска данас трпи необразованост и незнање Раног Есдееса.
Који, кад је израстао на српском покрету, страху и опстанку, ништа није схватио ни знао. Ни шта је Странка, ни шта је Држава, ни шта је главни Циљ, ни гдје су Координате и Биљези.
Да није било Војске Републике Српске, ни сто Есдеесова нас не би спасило.
Есдеес није на вријеме категоризовао Сарајево.
Ушао је с њима у приче и токове.
Странци Запада су то искорстили и девастирали Дејтон.
Девастирали Републику Српску.
Данас опет упадамо у причу и замку.
Битна је Декларација СДА.
Није битна.
Због тих накана, Алија је, за БиХ, жртвовао Мир.
Није га жртвовао за Србе, Хрвате и муслимане.
Данас опет лансирамо синтагму Ситуација се усложњава.
Умјесто да кажемо да је на сцени Отомански Чадорски Политички Систем.
Циљ је да Босном и Херцеговином завладају Сарајити.
Да БиХ постане Босна и да буде једновјерска.
Нема потребе да се боримо против Грађана и Нато Пакта.
Није нама Комшић противник.
Морамо се борити за Опстанак Српске.
А не против СДА и Сарајева.
Против њих је довољно да исправно политички категоријујемо потезе и трендове.
А за то је потребно Политичко Знање.
Не можете у Политику ићи без знања.
Не може се у Политици бити Мектић, Станивуковић, Црнадак, Михајлица, Шаруљица... Може, евентуално, један, ради Ћоркановштине.
Не можете у Политику ко без Курца у сватове.
Политика није Парада Педера.
Па да је довољно да имаш Чмар и нешто Пимпека.