понедељак, 26. новембар 2018.


УСТАЈАЛИ
ПРАШЊАВИ
СОКАК,
ПАРАЛЕЛНА ЈЕ
САРАЈБОШЊАЧКА
ДРЖАВА

Два су се љута противника намјерила један надругога.
Сарај Чадор Чаршија, која не зна шта је Држава и чија је свијест о Држави, Систему и Праву, поријеклом из Отоманске Чадорске Империје, и Милорад Додик, Ајнштајн Импровизација а Гатузо Система.
СЧЧ функционише на начин, и једино може да функционише тако, уз обилату подршку Сукњаре из Амамб, да је Држава оно гдје сам ја.
То је балканска примитивизација поставке Држава, то сам ја.
Њих у СЧЧ не занима Ја Диктатура.
Њима је довољно да они наплаћују Иванићев ПДВ, да се буџетирају Заједничке Институције, које су листом њихове, да се даје за Оружане Снаге, које су безвриједне иако троше триста милиона Марака, али служе им као шарено лажно лизало, да кадгод поледају на прашњави или блатњави Сокак, помисле, Ево Наше Државе.
Ми, Босанци, Сокаклије.
На тој Филозофији, изграђен је цијели један Паралелни Свијет.
Паралелни Устав. Непостојећи Државни Органи. Непостојеће Процедуре.
И сав је он смјештен у тај Сарајевски Сокак.
Његова највећа вриједност јесте у томе што се он може користити, мијењати и дограђивати по Сарај Ћеифу.
Тај Паралелни Свијет је досад радио против Бошњачког Народа.
Којег Сарај Чадораши воде у Отоманску завршницу.
Али то нико неће и не може да види.
Сада је у Сокак стигао Додик.
Који не јебе Систем.
Чак и кад је процедуралан.
Ја креирам Дневни Ред.
Ја ћу промијенити и легалне процедуре а камоли нелегалне.
Ти, васићу, стално тражиш чисте моделе.
На помолу је четверогодишњи Велики Сарајски Рат.
Јер. Са Додиком, у Сокак је дошла и његова Моћ.
А и, што је још опасније, његова перцепција о властитој Моћи.
Додик је одмах постигао почетне успјехе.
Довео их је у ситуацију да скачу по сокаку ко џукеле за баченим костима.
При томе, најчешће забораве да на костима уопште нема меса.
Додик ће промијенити или примијенити, Процедуре које буде желио.
При чему и блокаде или игнорисање, треба схватити као његов успјех.
Он ће од тога имати користи, моћничке и изборне, у Републици Српској, прије свега.
Сокак ће имати штете.
Јер је немогуће да се прилагоди изворном Дејтону, уставном мозаику и легалним процедурама.
Иако су у огромној већини, они, у Сарајеву, и цијелом Сокаку, зависе од Додика.
Република Српска ће, дугорочно, имати користи.
Самим огољавањем тог Паралелног Сарај Свијета.
БиХ ће имати непоправљиве шкоде.
Страци Усранци ће имати користи. Продуљава се њихов доброплаћени боравак овдје. У Сокаку. Који је њихов Шанзелизе, Вестминстер, Берлин, Брисел... јер тамо не би имали ни клупу у Паркићу.