петак, 08. јун 2018.


УЛОГА
ПОЛИТИЧКИХ СТРАНАКА
И МАРКЕТИНШКИХ АГЕНЦИЈА
У ОКТОБАРСКОЈ
СЕКСУАЛНОЈ РЕВОЛУЦИЈИ
У СРПСКОЈ

Тема је досадна.
Јер, све што је озбиљно, има двапут мању читаност од Зајебанције.
Главна Јетрва Есдееса, Пандица Џеврије, сакрила се иза уџере, у свом дворишту, па Жељки Цвијановић набија на нос неки разговор са неким лобистима који раде за Шиптаре.
Ко да постоје лобисти који раде само за Шиптаре и они који раде само за Жељку.
Тема јесте занимљива.
Али не са Пандичине стране.
Каква је улога Агенција, маркетиншких, консултатнтских, лобистичких, у Изборима, на овим просторима. Односно, у Републици Српској.
◘ Никаква.
◘ Оно што ви не знате не знају ни они. Оно што ви нисте способни да урадите, нису ни они. Организацију која не постоји, они је не могу створити до избора.
◘ Република Српска, па ни Србија, није такво изборно тржиште да би се могао примијенити неки од инструмената или нових технологија. Интернетска комуникаија, нпр.
◘ Јавност, овдје, није таква, ни тако обимна, да би се могла преко ноћи помјерити за неколико процената тамо или овамо.
◘ Полазна чињеница од које се овдје мора кренути је Чланство. Овдје, још увијек, сви хоће да буду чланови странака.
Од те чињенице никаква Агенција не може да крене.
Оно што може да уради обучена, тренирана и перманентно активна Организација, то може, на Изборима, само још Путин.
◘ Странка која не зна гдје ће побиједити, гдје изгубити, гдје има резерве гласова, не треба да иде ни у Цркву ни у Џамију. Помоћи јој нема.
◘ Лидери, Вође, треба да схвате да је један колосијек њихова политичка позиција а други колосијек је Позиција Организације. При томе, ако је Организација добра, може помоћи Лидеру. А ако није добра, Лидер јој не може помоћи.
Они то не могу а и кад би могли, неће да схвате.
◘ То сраније са Агенцијама је прикривање властитог страха, знак одвојености од Организације. Знак неспособости Странке за њену основну дјелатност – Изборе.