понедељак, 16. новембар 2015.

МЛАДЕН БОСИЋ,
ГЕНЕРАЛ АФЕРА

Шта Генерал. Маршал, Сунце Ти Јебем. Адмирал. Патон. Имал још шта.
Ну.
Није ми то тема. Босић је Карамарко Српске Демократске Странке. Стално кара а никад да побиједи. Могао би да глуми карање, на тавану, у неком Кустуричином филму.
Јебеш ли, роде. Јебем, јебем. А Афере сипају по укућанима, ко труње.
Тема су ми Афере.
Дабоме да сам за Мир у Свијету и рашчишћавање свих могућих афера. Осим тога, небројено сам пута рекао да не волим Паре и не волим људе који имају Паре. Не зато што припадам некој хиндуској Секти Бога Пуреиватре. Већ зато што су овдје све Паре покрадене. Јер немаш гдје, и кад би умио, да их зарадиш и створиш.
О Аферама говорим као о политичком артефакту.
·        Афере су афтер прича. Оне су се већ догодиле. Тај ретроактивни политички активизам сугерише бирачима и јавности да ниси ништа урадио тада кад је требало, ако је пљачка доиста постојала. Сугерише твоју неспособност.
·        Разглас о Аферама утиче на подсвијест Јавности и Бирача. Говори им да су и они сукривци јер су као Јавност и као Бирачи то допустили или чак, гласањем, омогућили.
·        Да је прошлост била прљава и пљачкава, то није нека новост. Све што је, код нас било раније, није ваљало, црно је тмасто. Прије мене није постојало ништа. Онда сам дошао ја и дошло је све. Послије мене ће све пропасти а и ви с њим. Само ћу ја отићи мирно у легенду и нећу се ни окренути.
·        Како увјерити Бираче и Јавност да сада можеш оно што ниси могао јуче. То је највећи проблем Опозиције у Српској и усамљеног Генерала Афера. Младена Босића. Пошто видим да се Младен Иванић ни по гујици не чеше око тога.
·        Како увјерити Бираче и Јавност да ћеш то са 150 Афера, а до избора биће их 1.500, ријешити сам, као Зоро. И да не тражиш њихову помоћ. Јер Бирачи не воле да на улици играју улогу пјешадије да би неко други засјео на власт. То ради само копилад за америчке паре.
Бирачи, наиме, имају ту особину садисте воајера. Дају ти глас па онда уживају у томе како владаш, како си стално на теве, како се ваљаш у блату и аферама. Али неће да ти помогну. Ни теби ни ономе за кога нису гласали.
Закључак је јасан.
То са Аферама неће се добро завршити.
Али ће се завршити боље по Власт него по Опозицију.
Афере се, постхумно никада не одликују и не раскринкају. Јер нико није будала, под условом да је тачно да пљачка, да оставља трагове и да, да би помогао Босићу, хода на четири ноге умјесто на двије.
Бирачи и Јавност не могу у томе препознати опредјељење за глас против Власти и глас за Опозицију.
Младен Босић нема моралнога права да прича о 15о афера јер ништа не прича о 5 Регија у БиХ. Које пропагирају његови народњачки пајташи из Сарајева. А и Никшићеви комунисти.
Дабогда Младен Босић, Генерал Афера, лично похапсио све те актере пљачки. Али, ћери, под прозором су само пашчад, нема просаца.
Без Политичког Програма који има одговоре на сва судбинаска питања Свакодневице, Нације и Републике Српске, не треба ићи у сватове.
А ово што ради Младен Босић само је негатив тог филма. Иде Скурцем по селу а сватова нигдје нема.