понедељак, 8. јул 2013.

2195.
СВАКИ ПРОТЕСТ
ОРГАНИЗОВАН ЈЕ,
ПЛАЋЕН И
ИНСТРУМЕНТАЛИЗОВАН
 

Мој друг Дјоле, без Ђ, Ђорђе Латиновић, објавио је у Независним, а гдје би, кратку писанку о Анатомији Студентског Протеста.
Цијеним Дјолетов поетско-либерални и разуђени приступ политичкој површини и друштвеној дубини, тај салонско међукорични неризични и необавезујући положај читања, препричавања и мишљења о друштву и политици.
Родоначелник тог бањалучког дајакчамчења политиком јесте Професор Жиле, чији начин политичке борбе је био, и остао, формулисан овако Кило Црног, Кило прастетине or јањетине, Тихи ток Зеленог Врбаса, низбрдо, јакако, не ремети либерални ток ствари, СТЈ, и неколико слојева фила са Политичким Досјетка & Зајебанцијама.
Бата Дјоле је, признајем отишао много даље од Родоначелника. Али не и даље од поетске либературе.
Елем. Дјоле Латиновић пребире по тим бјелосвјетским протестима и долази до закључка да је потребно слушати шта нам људи говоре, да је потребно знати шта се дешава у дубинама друштва и да студенти имају право на протесте у борби за студентска и политичка питања. Независне се овим кандидују као Независнеи Марксистички Центар дубинозбораца и студентских протеста. Да ли се радило о Генералној Проби, КТЈ.
Дјоле и Студенти, Организатори студената које сам именовао са К, разумију се у друштво као Мара УКК.
Да се разумију имало боље, не би тражили искључење из политичке странке неког усраног рајка васића. Они нису инструментализовани, они су набијени на курац, мој Дјоле. А поријекло тог захтјева директно је из Независне Дубине Друштва.
За разазнавање Дубинских Студената на површини ситно-политичког секса, потребно је доћи до неких чињеница:
·         Одакле је потекла Идеја и Повеља коју ће Предсједник Републике потписати са Унијом и тако своју политичку главу унијети и њима на гиљотину
·         Како је опустошено Министарство просвјете, па када је отишао министар приликом промјене Владе, остало је тамо Косово Поље. Без и Косовке Дјевојке.
·         Зашто су студенти сахрањивали Предсједника Републике. Да ли је то студентско дубинско питање или површно политичко питање. Сахрањивање Повеље је објава рата Предсједнику, зато нису ни дошли на разговоре. И његова симболична сахрана.
·         Ко је требао да гради Четврти Павиљон
·         И до још много површнијих али из дубина.
А у Дубинама Друштва су људи појединци који живе своје животе и рјешавају проблеме. Који могу ријеше. Који не могу, заобиђу. Као на њиви, кад Плаоту, дешњака, уведеш у бразду па наиђеш на дрво. Извадиш плуг и заобиђеш га. Не сједнеш на стрњику и јебеш мајку и богу и влади, чекајући да те убије гром као жртву неостварених права.
Никада у људској историји није било протеста који нису организовани и плаћени.
То би морали да знају Независни Пропагатори Права.
И Исус је муда своја оглодао обилазећи, врбујући, проповиједајући. Дакле, организујући. И на крају стигао до Крвавог Крста.
Да је у Републици Српској, и БиХ, толико Незадовољне Независне Дубине, не би овдје била ангажована и плаћена цијела армада оних коју узбуђују дубину, на разне начине, и личним ангажманом на улици и еурићима. Данас, мој Дјоле, неће нико џаба ни да бере јабуке у твом Лијевчу, а камо ли да организује протесте, плакате и дубине. А и та синтагма Нема Џаба, стигла је са Османлијама. Па су Срби похрлили у Ислам. Због Разумијевања Дубина Друштва.
Демократски Институционални Транспарентаријум друштва и гради се због тога да се политички захтјеви не би постављали на улицама, трговима и платоима. Што не спорим као легитимно. Као што је легитимно и да ја тражим од Ким Кардашијан.
Једно од питањаца на која Либераторијум нема одовор јесте и сљедеће. Зашто студенти нису пронашли опозиционе посланике који би поставили питање Четвртог павиљона у Народној Скупштини. Што би имало далеко већи јавни одјек и донијело дубинскије разумијевање положаја студената.
Зато, вјероватно, што нема Народних Посланика који су им дужни.
У језгру сваких протеста је Инструментал. Са стране сваких протеста је Организација и Лова. Била власт Народна или Ненародна.
А кад Либерали окрену Врбас узбрдо, одустаћу од те чињенице.