четвртак, 17. јануар 2013.

1929.
BLEJSBUK

Nešto nije u redu. Počeo sam da okupljam budale. Toman Trebavski mi je stalno govorio Pusti budale, ne troši energiju na njih, budale se skupljaju same. Prije mraka samo skupi kokoši, ovce i krave.
I doista. Vidim, na tom nekom Fejsu oformili fan klub pod mojim imenom i u svrhu mlaćenja istim. Dočepali se neke moje fotografije sa ratišta pa zavijaju i kevću ko psi oko mesare. Naslađuju se. Ima još nekih fotosa, ali ništa originalno, kao i njihove proserice. Bilo bi dolično da se sad upitam na kakvo gorivo rade budale kad imaju snage i vremena da se bave mnome.
Zanimljivije je, međutim, vidjeti ko su.
Boris Divjak. Nekada Transparensi Instrumental. Živi, pričao javno, od međunarodnog konsaltinga. A, žeženo ti nebo jebem. Oni, u svijetu ništa ne mogu bez Divjaka. Kad nećeš ili ne smiješ da kažeš Ko Te Šalje, pardon, Ko Te Plaća, onda kažeš Konsalting. To je stanje u kome ti ga stave pa ti obuku gaće, kao plastičnoj lutki, i onda je to Konstanting. Konstantni Inženjering. Kad su stavili Borisu.
Ceca Dvofrtaljka. Nositeljica određene količine potrbušine. I za nju su, Nezavisne, ima godina, objavile spisak konsalting referenci čudo jedno. Jedna iz crne galerije ministrica. Ekspert STJ. Pričali da je bila velika ljubav Joje Četnika.
Damir Miljević. Ratni diler i liferant kompjutera u Knin. I na tom poslu je propao. Nema gdje nije propao. Toliko je Kninske Srbe obučio sofverima i gurnuo im hardvera da su svi otišli u Trilep. Sada Hrvatska mora da ih izmišlja u popisu. Damir je najprije bio savjetnik Mladenu Ivaniću. Sad je savjetnik Načelniku Latinoviću. Ne znate ko je Latinović. Onaj što zna kako će razviti Žeravicu. Ne znate gdje je Žeravica. Tamo gdje sam igrao utakmicu dok mi je trener bio Marjan Cvetanovski. Ne znate ko je Marjan. Ejebiga.
Tu je i Milenko Kindl. Kinder Kindl. Moj ratni drug. Bio specijalac za Šunjalice. Zajedno smo pljačkali neke knjige i čitali na ratištu. Poslije rata otišao da bude novinar u Glasu. Svako jednom u životu stane u govno.
Paulinče. Još jedno dijete. Dobra curica sa eGovnina. Onaj Zluković, počasni građanin Baščaršije, Kapaličaršije i Ziratčarišije i dalji rođak Zumbul Age, i on se naslađivao na svom portalu oko moje fotografije sa ratišta, počeo da truje djecu Lešinarstvom, kažu nešto bolestan, oćel ikad dobra vijest, pa je Paulinu poslao u Prijedor, da obilazi Kosturišta. Dobro joj je rekao novinar u Prijedoru. Formiraj porodicu i bježi od tih budala i bolesnika. Toliko je Kosturišta po Balkanu da će joj trebati trista godina obilazaka. Ako u međuvremenu ne postane vještica.
Ima još nekih meni nepoznatih protuva. Sve skupa Gologuzje Duha i Kič Intelekta.