среда, 11. мај 2011.

BRAĆA ZUKORLIĆ I VASKOVIĆ
Kakve budale hodaju svijetom.
Čovjek se u mladosti čudi ljepotama. Kako sam stariji, sve se više čudim budalama.
Muamer Zukorlić X5, vjerski vođa muslimana iz Pizde Lepe Materine, odnosno srbijanskih ostataka nekadašnjeg velikog Carstva Sandžaka i Cijelog Smedereva, izjavio je nekidan, da će, kad On dobije autonomiju, taj Kandžas biti raj kao Monako. A on će, dodajem, biti Princeza od Monaka.
Ali nije to najvažnija karakterna crta Mua Zukija.
Najvažnija je, i najbjelja, najblještavija, činjenica da se i on vozi u Beloj Ikspetici. U kraju gdje je Srbija zatrla sve živo, tako kaže, pa narod nosa poderane fesove koje su miševi izgrizli još u vremenu kada je tuda vršljao Svetozar Vukmanović Tempo, direktno poslan od Tite. Kada su jednog mlađeg seljanina pitali šta znači BMW, a to isto piše na džipu Mua Zukija, on je, kao da se radi o H2O, ispalio: Bem ti vareniku.
I na registraciji je, pored zabezeknutog dvoglavog orla, napisao mufty. Iz bezbjednosnih razloga. Jerbo, Karadžićevi, Šešeljevi i ostali četnici dobiju broj registracije i onda postave eksloziv. Ovako, kad piše mufty, miran je Mua Zuki.
E, ta scena kada se Mua Zuki vozi u Ikspetici ista je kao i scena kada se Vasković, bujne kose, pošto nema turbana, vozi na oklopnom transporteru. I u jedoj i u drugoj sceni narod, kao pozorišna kulisa, hoda poderanih dimija i fesova. I u jednoj i drugoj sceni teroriše se običan čovjek. Knjiga je ista. Mijenjaju se samo glavni junaci. Orić, Vasković, Zukorlić... jednak je teror i Reci ovo ili ode glavuša kao i Živjećemo kao u Monaku.
Muamer Zukorlić je već sada neborojeno puta demonstrtirao činjenice koje potvrđuju da se radi o konstanti provincijalnog primitivizma u vrtlogu velikih događaja. Kao što je i Vaskovićevo ispinjanje na oklopnjak bio pokušaj da se sa dna vrtloga i objetivne svoje mjere, izdigne na površinu događaja koji ga nadmašuju, tako i Zukorlić pokušava da iz memljive džamije, u vrtlogu događaja današnje istorije, pokušava da se izdigne na površinu i uzme vazduha nezaslužene važnosti. Njegov mali um, mali kao i Vaskovićev, njegovog brata po provincijalizmu, odlučio je da ta disaljka bude BMW.
I takvog čovjeka je neko htio u Sarajevo. Umjesto reisa Cerića. Čime su ponizili muslimane BiH. Kao što su takvog provincijalca Vaskovića doveli na Feudalnu javnu, jadnu, TV i tako ponizili poštene pretplatničke obaveznike koji plaćaju i gledaju to balegište.
Galerija takve braće Vasković/Zukorlića iscrpljena je u bratskim krvoločnim ratovima na području bivše SFRJ. Ali, kadgod se oni danas pojavljuju treba znati da se radi o rukavcima i staračama vrtloga koji su uskomešali prašinu, pljevu i otpad uopšte iz kojeg su se na površinu peli Vaskovići i Zukorlići.
Protežiranje Zukorlića kao Mufti muslimana, pouzdan je znak da muslimane, njihovi, drže i dalje u getu. To radi i Tunjo Filipović koji ovih dana u autorskom tekstu veliča Islamsku zajednicu i Merhamet navodeći da opstanak muslimana zavisi od njihovog strpljenja da trpe i čekaju i od te dvije organizacije.
Pogrešno.
Opstanak i razvitak muslimana, kao nacije, vjera se osigurala, zavisi od političkih organizacija. Te organizacije moraju da uobliče realan politički interes, i dugoročan i kratkoročan. Bauljanje od ambasade do Zukorlića, od pisma Hitleru do uzdanja u Bajdena, od Žrtvovanja mira do Države, neće pomoći.
Takvi kao Vasković, ne prave novinarstvo. Oni prave samo budale. Takvi kao Zukorlić ne prave državu. Oni prave samo budale.