уторак, 19. јануар 2021.

 

БОЛЕСНА ОПОЗИЦИЈА
У РЕПУБЛИЦИ СРПСКОЈ
НЕ МОЖЕ ПОБИЈЕДИТИ,
МОРА ЧЕКАТИ ДА И СНСД ОБОЛИ

 
Нисам љекар али редовно погледам стање опозиционих пацијената. Остала навика.
Нисам мислио да је стање тако тешко. Док Требињски Давитељ није јавно иступио и нашао се увријеђен и изненађен. Мислио је да је Премијер Лига. Па ако није Премијер, онда Прва Лига. А Мало Мајмунче га сврстало у Другу Лигу.
Кукановић је закукао што му нико није захвалио што је из Требиња потегао у Бањалуку да држи говор.
У подручјима гдје свако прича иданиноћ, само Будала мисли да је неки Говор важан.
Ну. Кукановић је открио суштинску ствар.
Шта има тај Аналфабет да буде само по Мандата и иде на друго мјесто. Оће да буде и Кандидат за Предсједника Репубике а ја ни за Члана Предсједништва БиХ не могу. Тако некако.
Сад ће да ме зову а ја ћу да, под Платанима, пијем каву. И сваком ко наиђе, називам Бога, јер ме сви знају и воле ме. А Градоначелник ће сваких пола часа да долази и пита, Вукане, Брате, требал ти шта. Не треба, Брате, Васић ми плаћа јањетину на Моску, ево добио сам кила.
Прије тога је Лажна Одборница, ЛЈЈ, Лепа Јела Јелена, рекла да не може Нешић ту да се опозоционише ко каква курва и да она, кад буде Предсједница Републике неће њему дати Мандат.
Онда је Радовић, Банкар Адут, прешао у СДС. Мирко га одмах устоличио за замјеника Предсједника Странке.
Ја се, одмах, пукнем по челу. Па знам и ја Мирка. Мого сам ја да то будем.
Онда, у Дебељацима, сашаптавају се, Ено Замјеника, устанте.
Добро, Мирко поставља своје Људе. Зна да му се климатају на столици ногаре.
Јавност Есдееса је незадовољна. То је отворено рекао Милан Миличевић, Предсједник Главног Одбора. Једини, још, у Есдеесу, на кога се може рачунати да би могао спасити Странку. Чак и ако би након уклањања Шаровића, имала неки пад. Али треба му велика унутрашња помоћ.
Банкар Адут ничим није могао заслужити мјесто Потпредсједника Странке. Било које. Као да је тридесет година у Политици и Страначком Активизму.
Очито је то Пројект.
Па су га утрпали у СДС.
Дакле.
Ради се о СПД. Који мисли побиједити СНСД, 2022е.
То не могу да изведу овим Булументаријумом Болесника, необразованих за Политику, необавијештених о Друштву и трендовима, незаинтересованим за Републику Српску, болесно амбициозних, нарицоидних и јапајашких.
Који не знају чак ни то да се Против гласа само једном.
Када се Иванић и Шаровић укључе у процес, има да се усеру од муке. Кукановић је мало кмецало, шта ће с њима бити.
СНСД, за побједу Опозиције, треба добро да оболи. Да се догоде расколи. Свега тога нема док је Власти. Мада је Додик обавио добре предрадње.
СПД. Скуп Појединачних Дијагноза.
Дуго сам живио, одрастао, на селу.
Пси лају годинама, дан ноћ, има их на стотине.
Али. Ни један од њих није помислио да је Слон.

Нема коментара: