среда, 22. јул 2020.


ЛИДЕР,
ЕКИПА,
ПРОГРАМ,
ИДЕОЛОГИЈА

Ако Квартет није потпун, тешко ће се пред Бираче.
Без обзира што је Идеологија, данас, крајње упитан појам. Али. У преломним Времениа, улогу Идеологије може да преузме и Патриотизам, Етатизам, Суверенизам...
Једина Заповијест сваког Лидера је, Не имај других Лидера.
Остале Заповијести су изведене. Нико ништа не зна, све ја знам. Ја сам створио прво себе а онда вас којима сам Вођа. Прије мене нисте имали ништа, сад ја немам ништа.
Ну.
Ако Квартет није комплетан, Лидеру је отворен велики маневарски простор за девијације.
Те малформације неће, у савременом добу, завршити у класичној Диктатури. То није могуће. Али ће се гарнирати Волунтаризмом, Подаништвом, Колонијализмом, Деинституционализмом...
Најважнији инструмент у Квартету је Екипа.
Недостатак Екипе, онемогућава Политички Програм и Идеологију а омогућава Лидеру све друго.
Вучић нема Екипу.
Зато је стање у Србији, у смислу Власти, Државе и Вођства, катастрофално.
Трамп нема Екипу. Очито је неспреман побиједио Клинтонизам, и оно што се све под тим подразумијева. Али није имао Екипу за Американизам, Суверенизам, Патриотизам, у оном смислу у којем се то у Америци подразумијева. Скупљао је Екипу од вјештачких актера. И она се осипала.
Зато је стање у Америци катастрофално.
Да Вучић, сутра преузме Трампово мјесто, нико не би примијетио.
Ако и због чега Трамп изгуби Изборе, изгубиће зато што нема Екипу. Он сам не може да увјери аморфну америчку јавност у снагу, програм и идеологију. И не може сам да допре до убогог Америчког Бирача, далеког, забаченог, скоро сиротињског, негламурозног, необавијештеног.
Екипа се ствара на неколико начина и уз неколико услова.
● Прецизном страначком селекцијом. Што подразумијева изграђену и технологизовану Странку.
● Екстерним, иностраним, наметањима, увијеним у поклонске папире и целофане.
● Интересном тријажом кроз коју пролазе широке лепезе, од нових привредника до старих криминалаца.
● Општом понизношћу и каријеризмом.
*
Квалитет Екипе, од прве према четвртој ставци, као и њена и Лидерска ефикасност, драстично опадају.
Квалитет Екипе одређује и квалитет Лидера, без обзира на његове личне, карактерне, каријерне, ефикасности и вриједости.
*
Покажите ми Екипу, рећи ћу вам како ће завршити Лидер и колике ће штете имати НДД Сфера.