среда, 25. децембар 2019.


НЕПОСТОЈАЊЕ
ПОЛИТИЧКОГ
ПРОГРАМА ОПОЗИЦИЈЕ
У СРПСКОЈ
И ЊЕНО СУЖАЊСТВО
ЗАПАДУ, ДИРЕКТНО
ПРОДУКУЈЕ
ПРОГРАМ ЈАЧАЊА
ДОДИКА

Опозиција у Републици Српској, нема Национални Политички Програм и нема никакав други Политички Програм.
То је ствар која је јасна и коју не треба доказивати.
Да има, не би никад дошла у ову четверомандатну нејебицу, несолицу и несаницу.
Мислим, прије свега, на Есдеес.
Педепе је и формиран да буде Опозиција.
Не Властима, већ Републици Српској.
Чуди ме како ПДП још није промијенио име у ПДВ.
Један Човјек, Један Рачун.
Усљед помањкања Политичког Програма, Опозиција  је у стању трајне потребе и туђе бриге.
А хуманитарна организација, састављена од Тајних Служби Запада, Сарај Чадора и Неких Амбасада, увијек је ту, када треба Туђа Брига против Републике Српске.
Зато је на мети, већ више од двије године, министар Драган Лукач.
Јер има биографију Српског Ратника. Јер је професионални Министар Полиције. Јер није Пичка. Улизица. Каријерист.
Он је мета и због Полиције.
Само је, још, Полиција остала Рпублици Српској.
То је највећа Иванићева грешка. Није стигао.
Тактика Западних Актера се састоји из истовремених офанзива на Додика и на „Додикове“.
Тако је мектић добио чин Генерала Киле Злата.
Јер је Будалаш и јер мисли да је Кила Злата много тежа од Киле Надгробног Мермера.
Тако је исто био нападан Станислав Чађо.
Јер је био Министар Полиције.
Мада он и Лукач немају никакве везе.
Тако је нападана и моја маленкост.
Иако нисам био Министар Полиције.
Али су Америчка Амбасада, њен теренски достављач Копања, Сарајчадораши и многи други, процијенили да сам ја неки идеолог Есенесдеа.
Чак су ме пресретали муслимани по Бањалуци и оптуживали ме да сам од Додика начинио Националисту а он је тако добар Ћојек.
Ја нисам, иако сам јео кру на босанској телевизији. Тако су звали ТВ Сарајево из времена СРБиХ.
Додик ме, дабоме, преименовао у Ибрахима Паргалија.
Шта се, у ствари, догађа, након свих тих офанзива на Додика и „Додикове“.
Догађа се јачање Додика.
И у Есенесдеу и на Изборима.
То што јачање Лидера, у некој фази, доводи до његових грешака које могу да коштају и њега и околину, то је мала добит у односу на укупан Тренд.
Странке Опозиције све лошије стоје.
Деенес, је на на прошлим Изборима, нарастао на сто хиљада Гласова. Толико да је могао да се провјетрава и цијепа а сада и да упада у блато.
А Есдеес изгубио педесет хиљада.
Додик је унутар Есенесдеа постао апсолутно ортодоксно недодирљив.
Изван Еснесдеа, запосјео је и сву Власт у Српској и Сарајево и Савјет Министара.
Јебе без кориштења Анпа.
А сви доносе уши на завртање.
Можда јебе, можда не јебе, ал вам се уши црвне упиздуматерну.
Ја знам да све то није добро.
Али је проблем што Опозиција у Српској то не зна.
Зато сте највеће Будале што нападате на Лукача и тражите његову смјену.