среда, 20. фебруар 2019.


ПОДРУМ
БАКИРА ИЗЕТБЕГОВИЋА
И МАЧ АЛЕКСАНДРА
ВЕЛИКОГ

Увијек треба прочитати, проучити чак, интервју Бакира Изетебеговића.
Такав Повратак у Глупост не може се доживити сваки дан.
Алија Изетебеговић није био тако глуп. Био је припрости нереални и неталентовани фанатик, вјерски мрачњак и искрено је уживао у тим ограничењима.
Бакир Изетбеговић ужива у Повратку у Глупост.
Бакир Изетбеговић је један од очигледних, свима доступних, примјера, да је БиХ Гордијев Чвор за којег нема Мача ни Александра Македонског.
Чвор БиХ могу ријешити само Срби. Осамостаљењем Републике Српске. Што би отворило могућност и лабаве Цестовне Конфедерације БиХ. У којој би била и Херцег Босна.
У интервју Гласу Америке, Изетебеговић показује, да је он, и они које представља, Сарај Чадор са пратећим параполитичким и субвјерским фалангама, Црна Рупа Босне и Херцеговине.
У коју неће бити увучена БиХ, ни Српска, ни Херцег Босна. Већ Муслимански Народ. Који је на исти начин био увучен у Ниђицу Независне Државе Хрватске и Трећег Рајха.
Бакир Изетбеговић још живи са изјавама Радована Караџића.
Његов свијет је прекривен Злом Срба.
Срби су извршили агресију на своје Косово и агресију, овдје, у БиХ, гдје одувијек живе, са Хришћанима, и гдје су муслимани дошли или се превјерили од Срба. Уз садејство Турака Османлија.
То повезује Косово и БиХ. По Бакиру.
Ми ћемо, каже, Синба Кир, остати и борити се за БиХ. Остати у Власти.
Та формулација је неизљечиви аутизам и мрачно секташтво.
Ко су Ми Бакира Изетбеговића.
Само преплаштени ишчашеници који су за БиХ жртвовали Мир.
Ми смо препустили БиХ Високом Представнику.
Ми смо пристали да се доведе надвлст у БиХ. Ми смо предали своју Власт Високом Представнику.
То је кључна Болест Конгломерата Ми.
Они су убијеђени да је БиХ муслиманска. Да су муслимани БиХ.
Да Власт припада Ми Сарајеву.
Да је све било ради њих.
И да је и сада.
Ну. Није.
Муслимани, Жртвоваоци Мира, изгубили су Рат против Републике Српске и Херцег Босне.
За њих су Дејтон и Високи Представник Сламка Спаса.
У том сасијецању Опсесије Ми и Стварности Српске, БиХ не може опстати.
Бакир Изетбеговић не види да се то прво показује на СДА.
Она је детектор те непостојеће БиХ и лампица која сигнализира Повратак у Глупост,
Бакира Изетбеговића би требало извести из оног ратног сарајског подрума, у којем је, кажу, боравио док су жртвовали Мир.