понедељак, 17. септембар 2018.


ВУКОТА
ГОВЕДАРИЦА,
ХИТЛЕР
ПЛАВЕ
ГАТАЧКЕ КРВИ

Једина политичка и националана грешка Есдееса јесте да сви Предсједници Републике Српске нису били из Гацка.
То што тамо расте, то мајка не рађа.
Спирални Политички Суноврат Српске Демократске Странке, наставља се.
Тражењем Усташа у Породици Жељке Цвијановић, кандидаткиње за Предсједника Републике Срске, Есдеесова, и Вукотина, страначка машинерија описала је пун круг.
И вратила се на тачку свог оснивања.
На Почетну Тачку Мржње.
Тада су, многи не знају, Есдеесовци, као и посестриме им, ХДЗ и СДА, у Мржњу уложиле све.
Дабоме да је Међунационална Мржња била најбољи рудник.
Али. Мржња се тешко пакује.
Па је проширена на Мијешане Бракове. На оне који раде у фирмама из Сарајева. На Комуњаре. На Официре ЈНА.
Тај, почетни, Полигон Мржње, одвијао се у Трач-кафанском миљеу.
То је био највећи и најефектнији клеветничко-мрзилачки покрет Лажи, икад забиљежен у људској историји.
Зло тог Есдеесовог Полигона било је у томе што је у појединцима, масовно, ослободио свако могуће реално и подсвјесно незадовољство које је, онда, лијечено проналажењем и општег и личног кривца за све.
Мени су лансирали причу да ми је супруга Хрватица. Иако је рођена на Теразијама и тамо крштена. Рекли су да Рајко није српско име већ македонско или циганско.
На мојој згради гдје сам становао, освануо је графит да сам Алијин Новинар. Па сам Позив за Рат, у Западној Славонији, дочекао као спас. Али и тамо ме чекала Есдеесова Фашизација Свијести. На добојском ратишту ми неки смрдо, за Божић 94е, каже Шта ћеш ти овдје, ти ниси Србин.
Сада је Есдеес у својој блатњавој Кружници дошао до исте тачке.
Сада Жељку Цвијановић проглашавају Усташком Унуком.
То раде исти они који су то људима радили и прије почетка рата. То је иста она капања пред Прве Вишестраначке Демократске Изборе у БиХ.
Иста је Свијест.
Без обзира чија је која улога у свему томе, Есдеесове службе, Инфилтраната Тајних Служби, Агенције која организје Кампању, Вукоте, као Предсједника Странке, од таквог начина гажења у Јавности, морали би се оградити
◘ Вукота Говедарица, као Предсједник Странке и као Кандидат за Предсједника Републике.
◘ Неки од најважнијих Страначких Органа СДС-а.
◘ Агенција која води Кампању СДС-у.
Јер. Ово је Фашизација Републике Српске.