недеља, 20. јул 2014.

3108.
ДВОСТРУКА
ИГРА СРЦА

Моја Фокус Гајба Група и данас је била активна.
Немој да си педер, туци Јелен с нама. Нисам Рогобатан, ја сам више Трапист. Шути, Шути, Шути и Ради. Зато Нектар. Јебо те рад. Да је добро и бог би радио.
Дај чојеку Нектар, јебо га Нектар. Има најглупље рекламе на свијету. Ко пије пиво због оног дупета у скраћеним фармерицама.
Оно вам је добар потез, онај што је дошо, Принц Од Алберта. Боље него да дођу Путин и Обама заједно. Само би се избили због Украјине. Па би ми морали носити лешеве у ладњаче.
Принц Од Монака. Ја. Од Монака.
Ал зато Принц Од Промјена иде сутра код Вучка.
Ту ја застанем. Дај још једну туру.
Знам. Босна је пропала. То сам написо на насловној страни књиге из 2004. Ја њему одма Нема Босне. Јебала ти Босна Матер. Он мени ништа.
Пропала је Босна. Али како ћемо преживјети Србију.
Један каже нема туткала. Други каже ја ни прстом не би мрднуо да је разлегоишем. Једни шуте о Вучићу у Шамцу, други телале о Шкрбићу, базену и истрази.
БББ. Базени, Боксери, Бизмисмени. Нећете преживјети.
ВВВ. Виле, Виногради, Вилењаци. Поплаве су мила мајка.
Зато је Принц Од Алберта најбоља понуда.
Мој Васкез, чим дође овај, оде му онај.
Наодаћете се, а ништа.
Србији је лакше да ријеши Украјину и Русију, него вас.
Да сам на вашем мјесту, и вас и оног Босића, не би богами ишо у Цариград. Шта ће Босић у Цариграду. И води Тадића, зато што је добар са Вучком. А вучко воли Тадића још из младости ране.
Има и овдје људи за отић.
Сједим и даље, јуначки, на својој жутој гајби. Јест им она реклама без везе. Као и она прије. И она прије оне прије. Ја сам једном био готов за шест секудни. А она устане. Умјесто да му пукне шамарчину. Да буде готов за секунду.
Тачно је. Шта Србија има од посјете Ангели Меркел. А шта Меркел од посјете Олимпијаде 84.
Има и овдје људи за отић.