четвртак, 12. јул 2012.


ZLOBODNI MEDIJI

Pozivamo sve institucije u BiH da poštuju važeće zakonske odredbe, uz obazrivo djelovanje i izbjegavanje procedura koje bi mogle biti protivne slobodi, profesionalnosti, nezavisnosti i nepristrasnosti medija, kaže se u današnjoj zajedničkoj izjavi šefa Delegacije Evropske unije (EU) u BiH i specijalnog predstavnika EU Petera Sorensena i ambasadora SAD u BiH Patrika Muna, povodom, kako se navodi, nedavnih dešavanja u vezi sa Upravnim odborom RTV FBiH, saopštila je Delegacija EU.
"Slobodni, profesionalni, nezavisni i nepristrasni mediji su jedan od najvažnijih aspekata naprednih demokratskih društava i predstavljaju fundamentalnu vrijednost EU i SAD. Iz tog razloga, EU i SAD veoma pažljivo prate sva zakonska kretanja i procedure imenovanja koji se tiču medija"
Šta li su pisci htjeli da kažu u ovim izvacima i navodima koje prenose Vijesti.ba.
Gospoda Sorensen i Mun nisu bili ovdje kad je nastupila sloboda i nezavisnost medija. Kad su na taj segment Vestendorp pa onda i ostali, na medijski segment, vadili Crven Bana i polagali jaja javnih i drugih idealnih medija. Pa dozvoljavam da žive u bezvazdušnom prostoru. Kao i pisci i skiceri njihovih izjava koji žive u komunističkom parolaštvu koje je bilo vrhunska umjetnost jer je sa što više riječi postizalo da se kaže što manje.
Trebali bi se čuvati ovakvih ishitrenih izjava. Jer to što je neki Voluntarumdžija promijenio UO u ovo ili u ono, i nije neka tragedija. Jer ta FTV nije nikakav medij. A naročito nije nezavisan, javni, nepristran, izbalansiran, realan i evropski napredan medij. To je leglo Bakira i Bakirčića.
To je primjer kako se, jednom rukom, onaniše Velikom Javnom Kućom.
Posljednji put kad se neko zalagao za te Sorensen-Munove medije, Republika Srpska je najebala ko žuti. Svaka cigla koja je negdje ugrađena kriminalizovana je od tog slobodnog, nepristanog i pažljivo proceduralno njegovanog medija.
Pije nego što su ovdje stigli gospoda Sorensen i Mun, upozoravao sam njihove prethodnike, i druge Ohaerove Drkagije, da se ne igraju tih medja i tih državnih i zajednčkih televizija jer će stvoriti monstrume koji će se otrgnuti iz epruveta.
Zadnje što sam im rekao jeste da sam ja učio te medije u školama i radio u njima, u mnogo većim nego što su ti koje će oni stvoriti, i da nisam svirao pleh-muziku u vojničkim klubovima, kao razni Hejzloci, nadri ekspert-gašići i budući stend-ap komičari.
Nije dobro davati izjave o onome u šta se razumije kao Mara UKK.
Posljedica gornjeg stava je ne samo FTV nego i BHT. Zajednička nelegalna televizija, nedejtonski mućak oko koga se nisu sporazumom složili entiteti, nego ju je grupa avanturista proglasila državnom televizijom koja u Banjaluci, dakle u glavnom gradu države Republike Srpske, ima dopisništvo nivoa kojeg je nekadašnja Televizija Sarajevo imala u Mrkonjić Gradu.
O kvalitetu nepristranosti ne bih.
Nisam za medje iz gornje izjave.
Ja sam za najcrnje izrabljivanje javnih medija od strane neidentifikovanih grupa, pojedinaca, sekti, frakcija i porodica. Ja sam za privazitaciju medija od strane društvenih bolesnika kojima je potrebna socijalna potvrda usljed hronične dereferencije i kompleksa infinitezimalne vrijednosti. Ja sam za medije u kojima će direktori vodovoda direktno dolaziti za direktore, u kojima će državotvorni novinari biti urednici velikih kolumni i u kojima će istinita informacija jebati mater svoju prije nego što se pojavi pri dnu strane. Nisam za medije iz gornje izjave. Ja sam za medije u kojima će neko platiti da se objavi a neko platiti da se ne objavi. Ja sam za medije koji nemaju informaciju i stav nego imaju izvore bliske Mudu Marjanovom. Ja sam za medije koji proizvode jalove portparole. I koji se ponašaju kao političke stranke a njihovi vlasnici kao direktni namjesnici SovNarKoma i u kojima novinari stavljaju vatu u uši prije nego što tiho prdnu, najtiše što se može, frtalj decibela, takorekuć. Ja sam, dakle za anarholiberalne medije, proizvoljne i neodgovorne medje, kao što je zapadno finansijsko društvo. I BiH, kakvu ste je stvorili dugotrajnim drkanjem nad sipljivim Dejtonom.