четвртак, 20. фебруар 2014.

2689.
КАМПАЊА
ОД ВРАТА ДО ВРАТА,
МИСЛИМ, ЗА ВРАТОВЕ

У Србији гори земља.
Под сметовима и на билијарском столу.
Избори су, нане.
Од избора два путића. Антелија, Бели Листић и опанци, по томе се знају Србијанци. Ој Кутијо, тија реко, тија реко, волесмо се, ја пореко.
Видим. Открили и кампању Од Врата До Врата. ОВДВ. Такозвана Овдова. Слуђују градску сиротињу по солитерима, тероришу. За кога ћеш гласати. Траже личне карте и матичне бројеве. Само што им видео надзор нису монтирали изнад врата.
Сто година послије Слобе, и Мире, и Мире, странке у Србији још не знају ко за кога гласа.
Та Кампања ОВДВ је као и добијање, уступање, невиности. Можеш да је организујеш само једном. Не можеш за сваке изборе, и свака божија странка, да лупаш људима на врата и да их узнемираваш. Тај терор над гласачима, та инприватизација стана и куће, тај порезнички однос, контрапродуктиван је.
И знак је да странка нема организацију. Већ подели младима по педесет еура и Ајд, децо, од врата до врата, бре, натенане.
Побједничке, модерне странке, странке које живе у двадесетпрвом вијеку, у вијеку интернета, морају да знају сваког свог члана и сваког гласача, да имају његов телефон и кућни и онај за љубавнице и љубавнике, да контактирају с њим, на разне начине и разним поводима. А не само кад су Избори и Сметови.
Та кампања ОВДВ пећинско је доба. То су странци овдје промовисали у праскозорје демократије, вишестраначја и општег провиђења и свог духа и  телоослобођења.
Након те кампање слиједи градња Хоризонталне Организација која је компатибилна са сваким бирачким мјестом и која може да комунцира са сваким бирачем.
Та организација омогућује странкама да проводе двије пресудне технолгије. ИдентБ и ПланГ. Идентификацију Бирача и План Гласова.
А за врат се скаче само онима који први пут добијају право гласа, које је мјесна структура оцијенила као колебљивог и онима који не излазе на изборе.

Много компликована работа, јеботе.