ГУБИТАК ПОЛИТИЧКОГ
ВОДИ У НЕСТАНАК
НАЦИЈЕ И ДРЖАВЕ
НДД Сфера, Нација Друштво Држава, почива на
Политичком, као историјском и филозофском темељу људског организовања.
Политичко омогућује Национално, омогућује Културно,
омогућује Државно.
Национално и Културно обезбјеђују једниствено
поријекло и духовно насљеђе а Државно обезбјеђује Територију.
Вријеме Подвала, еродирало је филозофска разматрања и
поставке Политичког. Па онда и свега осталог.
Нешто од тога, проучава се на забаченим и прашњавим
Семестрима Политичких Наука, Филозофије или Права.
А, политички Умници уопште, дакле, правници, филозофи,
социолози... упрегнути су у дневне расправе о прљавим Политички Бандама, на исто тако Прљавим Медијима.
Медији, дакле, таква укупна Јавност, најезда Тржишта у
бувљачкој изведби и Скоројевићства, као врхунског кратког и дугог циља,
раслојавају Политичко, Политику као умијеће управљања Друштвом и Државом, па,
онда и цијелу НДД Сферу.
Друштво се трораздјељује.
▪ Слој Гласача
▪ Слој Апстинената
▪ Национални Слој
------
▫ Слој Гласача.
Он нема идеолошке потке.
Политичке Странке су фингиране Политичке Организације,
чији називи, најчешће немају никакве везе са стварним људима.
Класе у Друштву, више, не постоје. Класе дају политичку
нит за организовање Странака.
У тој групи Гласача, дакле, оној која редовно излази
на Изборе, превладавају Пливајући Бирачи. Лебдећи, бестежински.
Неки мањи или већи интерес одлучује о испоруци Гласа.
Глас се даје, не гласа се за себе. Веома је тешко
постићи стабилан контигент Гласова кроз више изборних циклуса. Нико не иде до
Бирача, Гласача, Човјека. Сви иду Медијима.
Пливајући Бирачи разарају Политичку Сцену. Они бирају
оне који њима не одговарају, нису дужни да полажу рачуне, нити такви Гласачи
траже одговорност од њих.
Они њих не кажњавају на сљедећим изборима, јер ће
одлука о Гласу бити још неухватљивија и још јевтинија.
▫ Слој Апстинената.
То је скоро половина оних са правом Гласа.
Они не одлучују ни о чему. Али, у ствари, дају подршку
Пливајућој Групи. Они се слажу, Когагод изаберете.
▫ Национални Слој.
Та група није мала. Али је нечујна, потиснута и нема
коме да се обрати за испомоћ.
Националне Странке не постоје. Запад, кроз политичку и
медијску пресију саблажњава Национално и преко њега окривљује и Нацију, и
Вјеру, и Друштво и Државу.
То је ситуација, Косово је Срце Србије а нико прстом
неће да мрдне за њега.
----
Таква ситуација са Слојевима и Групама у Друштву, поуздан
је знак нестанка Политичког.
То је предкорак нестанка Националног и Нације.
А, тада, нема ко да твори Државу и Територију држи исколченом.
ДА ЛИ СУ СЕ
ХРВАТИ И МУСЛИМАНИ,
КОНАЧНО, ПОЧЕЛИ
БАВИТИ ФЕДЕРАЦИЈОМ
Неки је састанак Хадезеа и Тројке, данас, на тему
Политичке ситуације у ФБиХ.
Иза тога могу да се крију обичне нагодбе, трговина, уцјене...
Али може и да буде наговјештај престројавања након
неколико догађаја и процеса, коју су „БиХ“, муслиманску унитаристичку БиХ,
практично, шутнули у дупе, уз њежно саопштеније, Марш тамо.
▪ Више пута је поновљено, са Запада, ријешите своје
проблеме сами. Није нико помињао некога ко је правио проблеме, не само сад, већ
тридесет божијих година.
То је рекао и помпезни ПИК, некидан.
▪ Фамозна Америка, у Дејтону, НАТО, такође су рекли да
се БиХ мора сама бавити собом, кад је гладна, кад се усере и упиша...
Речено је да Америка неће више да прави државе,
преправља их и доноси демократију у кантама за септичку јаму.
▪ Република Српска није ништа штетовала након општег
напада на Предсједника Републике Српске. Јача у иностранству него икад.
▪ Покушаји да се у прелазном року доведу ведете српске
треће лиге, Вукановић и слични, очито су пропали. ХДЗ је изнио тужну саопћидбу –
Вукановић нема подршку.
Али, изведен је генијалан подухват који је досад био
нерјешив. Како Будалу направити Будалом.
.........
Хрвати су депресирани у Федерацији једнако или
темељитије него на нивоу „БиХ“.
Њихова слабост је што немају територијалну политичку
цјелину, Трећи Ентитет. Али је срећа да имају Жупаније, које не користе.
У Федерацији је избор Комшића за Хрвата у Предсједништву.
Није на нивоу „БиХ“.
У Федерацији спречавају да већински Хрватски Гласови
бирају ХЧП. Не спречава га Република Српска.
Муслимански аргумент је цитирање Дејтона: У Федрацији
се бирају два Члана П, један Хрват и један Бошњак. И Хрвати против тога не могу
да се изборе.
У Федерацији граде хрватски Гасовод који би био
муслимански.
У Федерацији хоће Хрватима да отму Мостар, да их
протјерају из Мостара...
Дакле, ако се политичке Странке баве Федерацијом, мање
ће бити „босанске“. Муслиманска Тројка није никаква БиХ политичка снага. То је
миноран конгломерат.
Али се Конаковић нпр, представља као да је Краљ Босне,
Хрвата, Карпата, Патагоније и Рура.
Велики је посао у Федерацији да би се дошло до
дејтонске синтагме Стране у БиХ.
Тада би могло да се разговара. Само Стране могу да
разговарају уставно и дејтонски. Никакве пиздинске усране Тројке.
Ну.
Још ћемо морати да чекамо.
А, дотле, да се одвајамо сваког дана.
Па, шта остане за Споразум Страна, остане.
СТВАРНО
ЗНАЧЕЊЕ ТРОЈКАШКЕ
ЕКСКУРЗИЈЕ СРБА
У САРАЈ ЧАДОР
Било је то понизно Клањање, пред Шмитом и западним
Гледаоцима Робова, Бало Провинцијалац поносно истиче, Представници 55 Земаља, пред
Сарајчадорашком Тројком која је, као и СДА, у функцији муслиманског Унутаризма,
смјерно премијештање Пљуваонице, Агама и Беговима, редовно мијењање Флашица и
провинцијално титрање Муданаца за шаку Лажне Власти.
Ну.
И то има политички значај.
И то позиционира Српску Издајничку Тројку у политичке
координате, садашњости и будућности. Иако немају ни једно ни друго.
▪ Издаја.
У вријеме општег Рата против Републике Српске, сваки
такав потез, у било ком мозаику, Издаја је Срба и Српске.
Република Српска је под Ратом који тражи њено
поништење. Не може да опстане ни ово што је остало од дејетонских надлежности.
▪ Колаборација.
Опозициона Издајничка Тројка, сарађује са онима који
су једна врста окупатора Републике Српске. Или имају такве намјере.
Разговори и састанци са недејтонским ПИК-ом и
нелегални Шмитом, чиста су Колаборација.
То је много већи корак од разговора са муслиманском Тројком
о формирању мозаика заједничких институција, на нивоу „БиХ“.
СДС, ПДП и ЗАПИР, признају ПИК и Шмита као дејтонске и
легалне, и тиме покушавају прикрити своју Колаборацију.
▪ Политички Миноритет.
У политичком значењу, ово присуство ПИК-у, од стране
сиромашних рођака са села, безвриједно је. Јер не може да произведе никакав стварни
политички ефекат по „БиХ“ нити по Републику Српску.
Осим што даље срозава миноран политички, и сваки
други, углед који има та разнородна Тројка, и код Бирача, уопште, изазива
одбојност.
▪ Безваздушно Политичко Леоновање.
Српска Издајничка Опозиција, та Тројкача Поклапача,
СДС, ПДП и ЗАПИР, нема ни појединачног страначког Политичког Програма, ни
Тројне политичке оријентације.
Да имају, то би им било неко сидро, нека обавеза
придржавања.
Они немају ни довољно Гласова на Изборима, да би им то
било контратег у сарајским унитаристичким брзацима.
Они никоме не одговарају.
Гласови које имају, нису њихови Гласови. Осим још
преосталих Есдеесових Гласова. Углавном су то лебдећи Бирачи, они који никада
не гласају за Власт, они који су увијек против СНСД и они који су на разне
начине манипулативни.
▪ Погребне Услуге.
Есдеес ће доживити даљи пад, на сљедећим Општим Изборима.
Вјероватно највећи од времена како је почела силазна путања.
ПДП неће значајно пасти јер и нема ништа, осим
Бањалуке, која је чиста Изборна Манипулација и грешка Есенесдеа.
Службе ће и сљедеће године да одраде своје. Па ће ПДП
остати припет за Бањалуку.
ЗАПИР, Џукан Кукан, Рутан Турске Косе, треба да зна да
у Херцеговини нико није опстао ко је био против Републичке Власти.
А његови потези се посебно гаде Херцеговцима, који
имају своја мјерила.
РЕПУБЛИКА СРПСКА
ТРЕБА ДА РЕФОРМИШЕ
ВЛАДУ И ВЛАСТ
То значи престанак ЕУ интеграција.
Суштина евроатлантских интеграција, ЕУ и НАТО, па ниже,
јесте разгарадња Државе ради разградње Нације и преузимања Територије.
Тај концепт се не примјењује само на убоге Земљурке.
Пријењује се и на саму Америку.
Јер и тамо је потребна неефикасна Власт и Влада, како
би управљали моћни и невидљиви.
Тако је настао УСАИД. И ко зна колико још Агенција.
Усаид је магнетисао велике паре и није био под
контролом.
То је толико раширена штета да је Трампова Администрација
морала да га укине.
Маск, Бизнисмен, купио је Платформу Икс. И, онда се
нашао под нападом конзорцијума великих Компанија, Нестле... које су за ту сврху
формирале неко удружење које је уцјењивало Х. А оне располажу са 900 млрд
долара за Огласе.
Може оглашавање али да ми одређујемо шта ће да се види
на том Х.
Пошто није пристао на то, Х је изгубио Милијарде Долара.
Сада их је Маск тужио, иако је то удружење
расформирано.
У Републици Српској, БиХ, Србији, Запад је наметнуо
ерозију Државне Управе.
Из Владе су извучени многи послови. Отети су Министарствима.
То је читав низ Агенција.
Агенција за банкарство. Умјесто да све контролише и
законски регулише Министарство Финансија Републике Срспке.
Број тих Агенција је велики, од тих важних до наизглед
безначајних. Агенција за Аграрна плаћања...
Тај механизам измјештен изван Владе, слаби Власт по
два основа.
Влада и Министарства све мање значе. Све мање полуга
имају у рукама. А Јавност увијек оптужује и тражи смјену, Власт, не оптужује
Агенције.
Друго. Та мрежа Невладине Власти омогућава неформалне
утицаје, корупцију, обилажење процедура па и Закона.
Република Српска ће морати то да врати у Власт и
Владу.
То је огроман посао.
Али, ако то не уради, ЕУ Интеграције ће је разјести до
нестанка.
Други колосијек којим мора да крене Српска, јесте
ефикасност локалне, општинске, градске Власти.
Морају се успоставити Критеријуми Владања у Локалним Заједницама.
И механизми преузимања надлежности ако нешто не фукционише.
Недопустиво је да Град Бањалука са толиким Буџетом, не
може да обезбиједи регуларно пословање једног отвореног и једног затвореног
Базена.
У ту свеху треба промијенити надлежности
Градоначелника и Начелника и Одборничке Скупштине.
Те послове обнове Власти Владе, Српска треба да обавља
упоредо са одвајањем од Другог Ентитета.
Мораш владати собом.
Или ће тобом да влада неко други.
ЈЕБЕШ
ЕВРОПСКИ ПУТ
ОД ТАЊЕ ФАЈОН
ДО МАРТЕ КОС
Република Српска мора одмах да обустави Европски Пут.
Назван лажним западним лизалом у виду синтагме, ЕУ Интеграције.
Од тог Европског Пута, Срби и Хрвати немају користи.
Имају користи само лажни Еуинтеграцисти,
Сарајмуслимани, којима то служи двоструко
▪ Да бетонира све досад отете и наметнуте
унитаристичке полуге сарајске муслиманске власти над Србима, Хрватима и Дејтоном.
▪ Да оправда сваку нову муслиманску Унитаризацију.
Европска Унија, та Бриселбирократура, слаже се и са
једним и са другим.
И подржава то.
Од незаконског и неуставног суђења изабраним Лидерима
Републике Српске до понижавања Хрвата сталним изборима Комшића у Предсједништво
БиХ.
Нема и једног
знака да ће се таква технологија приступа ЕУ промијенити или обуставити.
Цијела операција Проширење ЕУ, варка је због
политичког, правног и економског уништавања Простора како би се само преузела Територија.
Повремено неки разумни, безинтересни, Лидер, као
некидан Милановић, изјави да од проширења, више, нема ништа.
Дакле, Бриселбирократура држи овај простор, БиХ и
Србију, на топлој тави само да би темељито сакатила Србе и њихову Земљу.
Никакав план пута не постоји, никакав политички и
економски пројект Интеграције.
Овдје стално долазе петоразредни извјештачи из
трећеразредних земаља ЕУ, Фајонка, Косовка, Пицула Цинцула...
Док власт обављају, и све друге послове, британски и
амерички амбасадори, који нису на ЕУ Путу.
Како која гарнитура, из Брисела, буде послана овдје, Наневнице,
тако се мијењају и планови и приоритети.
Неко им дотури Папирић на коме пише шта треба да кажу,
и бог те веселио. Онда, неко каже, нису сад Поглавља, имамо Кластере.
Не вучемо за уши кад јебемо, заврћемо руку.
Технологија је срачуната да траје бесконачно.
Република Српска деценијама трпи због тога.
Европске Интеграције Србима и Српској раде исто оно
што су радили муслимани, ХВО, ХВ, НАТО, Муџахедини... само није Рат. И није
тако кратко вријеме.
Потребно је испоставити Бриселбирократама захтјев са
прецизним економским, суверенистичким и уставним Пројектом Интеграције. Са роковима коначног Чланства
који не треба да буду дужи од једном мандата.
Ако то не може, а не може, јер то нема ко да формулише
нити да усвоји и гарантује, ниједно ЕУ тијело нема валидност, Фон Лејен је
моћнија од свега што тамо институционално постоји, онда треба да се здравимо и
окрећемо Самосталности Српске.