петак, 18. октобар 2019.


ПОЛИТИЧКА ИШЧАШЕНОСТ,
ИЛИ АУТИЗАМ,
ПЕДЕПЕА И ЕСДЕЕСА
-      СМИЈЕШНА ПРИЧА
О ДВА ПОСЛАНИКА ЕСЕНЕСДЕА

Есдеес и Педепе, тужна Опозиција у Републици Српској, маломало па помињу Случај Два Посланика СНСД у Бијељини.
То је оно вријеме када је Предсједница Републике, Биљана Плавшић, дала мандат Младену Иванићу а он није успио да скупи већину за Владу, јер је слушао Милошевића и хтио да све Странке буду у Влади, чиме је показао елементарни Аналфабетизам, па је Предсједница, пошто је Иванић вратио Мандат, именовала Додика за Мандатара.
Овоме није требало двапут заповидит.
Након завршетка Сједнице, како се не би гласало о Избору Владе (предсједник Народне Скупштине био Калинић), скупљени су посланици у Већину, а предсједавао је Јован Митровић, и изабрали Додикову Владу.
Један од посланика, довежен из Хрватске возилом Сфора, а тако се и враћао у Хрватску, позван је да се врати на Сједницу. Сфор их је довозио јер нису смјели да ходе преко земље српске. Тако су и Срби вожени у Сарајево.
На основу тога пуштен је спин о томе да је Додик дошао на Власт на тенковима Сфора.
СДС на том Спину пропада већ двадесет година.
Сад ме Мирко Трнић подсјети да је Иванић прихватио мандат а није имао ни једног посланика.
ПДП је основан тек крајем 99е.
Та сторија Ноћне Владе из Бијељине, заборављена је.
У Политици се дневни догађаји одмах заборављају.
Правило је да се не извлачи нешто из прошлог мандата, из претпрошлог, из прошле деценије, од прије двије деценије, да не цитирате некадашње изјаве и ставове Политичара... јер, непотребно враћаш вријеме којег нико не памти и које ником ништа не значи. Контексти одавно нису исти.
Нико не дође пред кревет, извади га и каже, Јесмо имали онај секс прије двајестри године.
Ну.
◘ И данашње Бореновићево извлачење Два Посланика, говори о томе да СДС и ПДП не схватају Политику као Технологију Тока. Као процес Кружног Успона и Праволинијског Пада.
◘ Помињање Два Посланика као контрааргумент тези СНСД и ХНС о легитимног представљању у Заједничким Институцијама БиХ, код формирања Савјета Министара, крушке су и јабуке.
Та два политичка догађаја немају везе један са другим.
◘ Влада Српске, именована је Већином у Бијељини јер је Српска једна Изборна Јединица за ту Владу.
БиХ није Једна Изборна Јединица за Савјет Министара.
У Бијељини је могла да буде изабрана било која Влада са било којом већином.
◘ Већина у Српској и Већина у Представничком Дому, немају исту тежину.
Овдје је Парламентарна Већина а у Сарајеву је то Мозаичка Већина.
◘ У Већини у Народној Скупштини, Странке одговарају својим Бирачима, пред Српском.
Коме одговарају Странке у Савјету Министара, ако, по СДСПДП-овом ставу, могу да уђу било које.
Никоме.
◘ Странке, из Српске, које уђу у Савјет Министара, морају да одговарају Републици Српској.
А та одговорност се темељи на добијеном највећем броју гласова.
◘ Странке које су побиједиле у Српској, и које уђу у СМ, имају јасан Мандат политичке и националне одговорости.
Странке које нису побиједиле у Републици Српској, а уђу у СМ, немају тај мандат ни одговорност.
Оне су само Масовни Жељко Комшић.
*
Зато је смијешно помињати Два Посланика СНСД.
И доводити их у везу са Легитимним представљањем Српске у Сарај Чадору.
Као и, уопште, побијати Легитимно Представљање Нација у Сарај Чадору.
То су Танка коса и Усправна дебела Преставничке Демократије.
Људи воле да раде оно што не разумију.



четвртак, 17. октобар 2019.


ЕВРОПСКА УНИЈА.
КОЈАГОД КУРВА НАВРАТИ
У БОСАНСКУ КАСАБУ,
ИЗГЛЕДА ЈОЈ ЉЕПША
ОД БЕЛЕ ХАДИД.

Народна Скупштина Републике Српске има историјску шансу да, на најављеној новембарској сесији, врати и заустави корак према Европској Унији.
То би био најконкретнији потез против подивљалог Сарај Чадора и против Унитаризације БиХ, чији је ЕУ саучесник већ деценијама.
Два су добра разлога.
◘ Савјет Министара у бестежинском стању, у леру, у нелегалном дјеловању... у свему, само не у техничком мандату, усвојио је, телефонским путем, Акциони план у вези мишљења ЕК... без сагласности Владе Републике Српске.
◘ Француска и још неке земље, не слажу се да се приступни преговори отворе са Албанијом и Сјеверном Македонијом.
Не слажем се ни ја. Јер обје те земљи нису НЗК. А ништа не треба чинити док Албанија не промијени име у Јужна Албанија.
Али. Битан је однос Брисела према земљама кандидатима.
Битна је њихова технологија мрцварења, одуговлачења и лагања.
У том процесу, све ће ово постати једно буњиште које ће и Мигранти почети да заобилазе.
Република Српска треба, на сесији Народне Скупштине, јавно и отворено, да постави питање, Коме је интерес да БиХ иде у ЕУ.
Ко показује тај интерес.
Нико.
Дакле. Зашто се Република Српска труди на том путу.
Кад једним Кликом, Сарај Чадор сруши Механизам Координације и искључи Републику Српску из свега.
Јасан закључак треба да услиједи.
Ако ЕУ жели БиХ на приступном путу, нека дође у Федерацију и у Републику Српску, посебно. Нека искаже интерес. Нека Српској донесе понуде. У грантовској инвестиционој валути. Нека донесе потврде о отвореном тржишту. Нека прихвати наше забране увоза из ЕУ, кад наша роба доспијева на Тржиште...
Па, кад се економски стабилизујемо, почећемо да примјењујемо стандарде који су реални.
То прекидање љубави са ЕУ треба да буде у јединственом пакету Самосталности Српске.
Сарај Чадору смо избили НАТО из руку Унитаризације.
Треба му избити и ЕУ интеграције.
Тада му ништа неће остати.
Јер Сарај Чадор, на унутрашњем политичком плану, безвриједна је роба, без значења, са истеклим роком трајања.


среда, 16. октобар 2019.


ЗАТВОРЕНО
ВРЕЛО БОСНЕ.
МУСЛИМАНСКИ
ПОЛИТИЧКИ КРУГ
ОТКРИО STATUS QUO.

Бакир Изетбеговић, само на први поглед, дјелује глуп као и бабо му Алија Изетбеговић.
Много је глупљи.
Ну.
И таква политичка технологија производи ефекте.
Данас је лансирана његова изјава да ће, око формирања Савјета Министара и чекања да Представнички Дом прдне, бити Status Quo, док СНСД не схвати да Ентитет не може да командује Државом.
За мене није питање, Којом Државом.
Али јесте питање, Откад је Status Quo, отоманска синтагма.
Ова изјава, међутим, значи да се вјештом јавном манипулацијом, СДА, СДС и ПДП, дошло у ситуацију да није услов за формирање Савјета Министара, АНП, већ СНСД.
Зато Шаровић додаје зејтин на ватру.
Може да има 22, ако хоће.
И да се Савјет Министара формира по томе а не по томе ко је легитимни представник.
Тако, Шаровић, МУКК, обрће ствар и СМ представља Владом а Представнички Дом Националним Парламентом.
Чињенице стоје другачије.
И једно и друго, као и Предсједништво БиХ, тромозаични су органи.
И не може се радити о већини, 22, већ о томе да ли ће се заступати интерес Републике Српске или интерес Сарајевског Унитаризма.
Како су СДС и ПДП чинили ових пет година.
То пребацивање кривице на СНСД, само је међустепеница.
Доћи ће до Републике Српске и Срба.
Јер, Изетбеговић II Глупљи, већ помиње Ентитет.
БиХ није Држава. И њом не може да командује Ентитет.
Република Српска, Ентитет, твори БиХ, њена је саставница.
Република Српска командује собом а у Уставу пише оних десет ствари које су заједничке.
То што Сарај Чадор, уз садејство Хрвата, није никад допустио да се оформи Федерација, као други Ентитет, то не даје за право Муслиманском Политичком Кругу да тортурише Републику Српску.
Народна Скупштина Републике Српске, не треба да расправља и заузима ставове о Декларацији СДА.
Владајућа Већина у Народној Скупштини треба да баци све снаге на формирање Стратегије Самосталности. Стратегије за вријеме Status Quo.
И да разобличи Колаборационизам СДС и ПДП, којег ће они демонстрирати у Народној Скупштини.
Додуше, увијен у фолије и шаренице.

уторак, 15. октобар 2019.


И АЉБИН
ДИЖЕ КУРТИ
НА РЕПУБЛИКУ СРПСКУ

Аљбина Куртија створио је Вучић.
Зато не треба помагати ни једном ни другом.
Дијалошка, пиздинска, понизна, политика Вучића исцрпила је све могућности једне политичке сировине каква је Рамуш Харадинај, па су Интелиџенс Стиловци одлучили да се може пријећи на виши ниво.
Тај ниво је Аљбин Курти.
Софистицирано радикалнији.
Без обзира ко ће на крају бити у Влади тзв Косова, он је први, радикалнији, корак према Србији, успјешно обавио.
Игнорише Вучићеву побједу и Српску Листу која је добила 98% гласова.
Ну.
То је добротворност Стилаша.
Одлучили су да мало одморе Вучића од понижавања Србије.
Па ће то, неко вријеме, да ради Курти.
Потцртавању тог радикалнијег корака према Србији, помаже и Куртијева регионална промоција.
Он је хит, стално је на противсрпским медијима и дијели лекције по региону, предлаже планове, издаје задатке ЕУ...
Он предлаже рјешење Мостара.
Објашњава да се БиХ не могу укинути таксе због Републике Српске.
А излази и са визијом да „РС“ треба потпуно интегрисати у БиХ.
Како је Република Српска доведена у ситуацију да и Курти Курац диже на њу.
Додиковим дружењем са Вучићем и сталним понављањем и подржавањем његових небулоза о Косову.
Те, како да се Косово интегрише, нека кажу, те разграничење, те ако може Косово, може и Република Српска.
Суштина је да Косово не може.
Може само силом.
Једно краће вријеме, у односу на Повијест.
Додик треба да зна да они који силом држе одвојено и окупирано Косово, силом неће дати да Република Срска начини сљедећи корак.
Чак и ако Србија призна Косово.
Није суштина у Реципроцитету.
Суштина је уништењу Срба.
Република Српска не треба да чува Косово.
Кад Вучић, и Србија, неће да учине ништа.
Република Српска треба да чува себе од уништења.
Додик не може помоћи Вучићу.
Вучић може да оштети Додика и Републику Српску.
Република Српска је у тежој позицији од Вучића.
Њој су одузете надлежности Српског Реда у владању Савјетом Министара.
А на Српског Члан Предсједништва БиХ, фронтални је и масовни напад. Каквог није било ни наједног досадашњег Члана.
Док је претходни уживао као Енглеска Краљица.
И мирисне пелене су му мијењали.
Још га једном хтјели да изаберу.
Стога Вучића треба пустити самог.
Здраво, Брате.
Имаш, какве, лове за нас.
И, опет, здраво.
Додик мора, најмање, да престане да подржава муљаве косовске небулозе Вучића, док он јасно не стане на страну Републике Српске у лепрозној БиХ.
Док не каже да је за Самосталност.
Од подршке Вучићу, боље је објашњавати да су Каталонија, Косово и Република Српска, три потпуно различите ствари и питања.
Иначе ће и Вљора почети да диже Вљорчину на нас.

понедељак, 14. октобар 2019.


ЗА ВИСОКИМ СУДСКИМ
И ТУЖИЛАЧКИМ САВЈЕТОМ
БИХОЈЕБИНЕ,
ТРЕБА ЛИТИ ЖУТЕ СУЗЕ
ИЗ ДОЊЕ ПИПЕ

Паника се шири медијима.
СДА пријети да ће напасти и оборити ВСТС.
То чак, каже Тегелтија, онај кога не прогони АНП, стоји и у Декларацији СДА.
Та Институција се једина помиње.
Дакле. Откад је отишла Медџида Кресо, ко да је гром пуко у то Сарајевско Судство.
Не знам шта је толико панично у тој објави потпредсједнице ВСТС.
Кад ни једна Заједничка Институција не функционише.
Гранична Полиција. Мигранти улазе како хоће. Или их враћају, у БиХ, преко Границе, како хоће.
Савјет Министара. Служи само Шаровићу и Црнатку да могу да дају изјаве. Мектић има Твитер, болигакурац.
Дом Народа БиХ. Њега ми је најжалије.
Представнички Дом Парламентарне Скупштине БиХ. Највише законодавно тијело Државе. Сунце Ти Јебем Жежено Непечено.
Предсједништво БиХ. Два лика прогоне Додика.
Од Заједничких Институција, не ради, још, и ОХР, Америчка Амбасада, Сер Риђобради, Државна Телевизија...
Дакле.
И кад се посрећи ВСТС-у, све му узалуд.
Кад ништа друго не функционише.
Нерад Заједничких Институција је мали корак за Сарајево а велики за Републику Српску.
Република Српска треба да пусти крају Савјет Министара.
Да се не формира.
С времена на вријеме, пустиш неку изјаву, нагласиш потребу у неком разговору... и гледаш своја посла.
То је најбољи потез за Распад БиХ.
Љубоморан сам што га је повукао Сарај Чадор а није Република Српска.
Након овог мандата, долазе Хрвати на ред.
С њима треба остати у вези. Да не одустају од промјена Изборног Закона.
Тако ће БиХ осам година бити без Заједничких Институција.
То је добро за Србе и Хрвате.
Треба пазити да не буде добро само за Србе или само за Хрвате.
Онда је добро за Трећину. У супротном, за Двије Трећине.
А, Двије Трећине су веће од сваке Већине, у БиХ.