КУРТИ ИЗВРШИО
АНТИСРПСКУ ПРОЗИВКУ
У САРАЈ ЧАДОРУ
Како је најављено, он ће се састати са Члановима Предсједништва
БиХ, без Српског Члана, са Вијећем Министара, гдје неће бити Срба а видићемо ко
ће од Хрвата бити ту, са Странкама, СДА и Странка за БиХ, а послије ће да прича
на сесији Круга 69.
Иако је лансирана прича да је требао доћи на неки збор
Лидера, који је отказан, па да долази само да прича на том Кругу, јасно је да
је посјета пажљиво припремљена и организована.
Није то само Провокација, како се дневнополитички
оцјењује.
Та посјета има два путића.
◘ Један је цементирање и признавање подјеле БиХ.
БиХ је подијељена на Републику Српску и све остало.
То што је Остало подијељено унутра, сада је мање
важно.
Очито је да ће овај чин појачати подјеле.
Да су хтјели да се подјеле не повећавају, никада не би
звали Куртија.
А већ дуже вријеме нико не повлачи потезе који би
барем прикрили подјеле.
За Подјелу БиХ ради и Амамб Марфи, и ПИК, и Уставни
Суд.
◘ Други Куртијев путић, друго значење његове посјете,
има за циљ да се евидентирају љути противници Срба, Српске и Србије.
Курти је противник Срба и то је његово најважније
обиљежје.
Стога у Сарајеву окупља такве.
Јер, Противсрпство, као политички тренд, наставићче се
током цијелог овог вијека.
Није на мети само Република Српска.
Ну.
Ми, који смо преживили Аустроугарску, Јасеновац,
Хрватске Нацисте, дакле, Њемачке Нацисте, Распад СФРЈ у ком је покушан или Нови
Јасеновац или Кнински сценарио за Србе БиХ, не можемо свим Србима отворити очи.
АМЕРИЧАНИ, СЗР АМАМБ,
ПОЗИЦИОНИРАЈУ САРАЈЕВО
КАО ПРОТИВСРПСКИ
И ПРОТИВХРВАТСКИ ПУНКТ
У дватри дана, избила је концентрација догађаја који
разоткривају америчке намјере са Сарајевом, муслиманима и осталим Индијанцима.
▪ Амамб, амерички занатлија са Башчаршије, и неки
Стејтовац, окупили су актере из Федерације БиХ и наложили доношење Закона о
Јужној Интерконекцији. То је Гасововод који би преко Хравтске добављао Амерички
Гас, преко Хрватских подручја у БиХ а којим би газдовало Сарајево. Чему се
Хрватки БиХ противе.
Због тога на постројавање нису позвани Представници
ХДЗ.
▪ Нека Водитељица Државне Телевизије, у Загребу,
иментовала је Хрвате у БиХ Националном Мањином.
Није она необавијештена и обична прцојка. Загреб тако
мисли. Тако је мислио и прије. И тако се понаша.
▪ Курти Пизда Матер, самоиментовани предсједник лажне
Државе Косово, долази у Сарајево. Видићемо с ким ће се састати.
Али то није толико битно. Он долази као „Предсједник
Државе Косово“, што је један од завршних аката комадања Србије. Док Предсједник
Србије стално извикује да подржава Целовитост БиХ.
--------
Видићемо како ће се догађаји одвијати.
Срби и Хрвати би најбоље учинили ако би отишли из Заједничких
Институција БиХ.
Напустили све, док се по Дејтону, не почне од почетка.
Што се никада не би догодило.
Ну.
Није тако једноставно. ЕУ и Америчка Гвожђа су
распоређена свуда. За два мјесеца би блокирали све. Не би се, више, Српскиња
или Хрватица, могла ни породити на подручју БиХ.
Република Српска има Републику Српску.
Хрвати су слаби и сами се слабе.
Ако попусте код Гасовода, са Хрватима је завршено.
Шта је, дакле, јасно.
□ Хрвати никада неће бити једнакоправни у БиХ.
Они, никада, неће добити право Трећине.
□ Хрватску боли Аграмерски Пимпек за Хрвате у БиХ. Као
и Вучићеву Србију за Србе и Српску.
□ Запад игра на Сарајево, више Америка него Запад.
Сарајево је оцијењено као најпослушније. Има Референце.
Сарајево је означено као Пункт преко којег се може
управљати простором БиХ. Да ли ће ту бити неких Индијанских Резервата или неће,
то је споредно.
□ Куртијев долазак у Сарај Чадор знак је да се борба
против Срба, Србије и Српске, наставља и у овом вијеку. До коначног уништења. И
да ће Караван Сарај играти важну улогу у промјени Коња.
----------
Ситуација није повољна, чак и кад Русија сломи
Украјину и присили је на Капитулацију. Кад Трамп промијени Политику Рата. Ако промијени.
Република Српска и Хрватски Народни Сабор би се
требали синхронизовати и повезати у заједничку борбу против, сада већ, Западног
Унитаризмам који се појављује као Муслимански Унитаризам.
То су једном покушали па је, преко Загреба, то
разбијено и осујећено.
Али. Одустанак значи Нестанак.
ЕВРОПСКИ ПУТ БиХ
СЛУЖИ ЗА УНИТАРИЗАЦИЈУ
И ОКИВАЊЕ СРПСКЕ.
ТРЕБА ОДУСТАТИ.
Данас, Максим Пиздић, изјављује да због става СНСД,
БиХ губи Милијарду Еура од ЕУ. Јер СНСД неће да прихвати да се попуни Уставни
Суд БиХ а да се, након тога, гледа, онанише, облизује, о томе како Стране
Унитаристичке Судије замијенити домаћим.
Што би могло да се очекује, негдје 2.097е.
Некидан се јавило да треба потписати Уговор са
Фронтексом.
Тај Фронтекс је нешто као Енергетска заједница. Смишљено
ради унутрашње бирократизације ЕУ и заштите Шенгенских Граница а сада се
појављује као Држава која са „Државом“ потписује неки уговор.
Требало би, кобива, регулисати доток Миграната у ЕУ. Које
је иста та ЕУ пустила капом, морем, путем и шаком. И сада су јој криви други.
Уговор са Фронтексом значи јачање Границе БиХ. Која није
Држава.
Та Граница не може да буде Државна Граница за БиХ, јер
Република Српска има Специјалне Паралелне Везе са Србијом. Са чим БиХ, нема
ништа.
Уговор укључује јачање Граничне Полиције, коју је
Српска прихватила као Граничну Службу. Непотребно.
Укључује и ширење Граничног Појаса. На Територију
Републике Српске.
Све то значи опкољавање Републике Српске, затварање у
Казамате Унитаризације.
Сада је уцјена Уставним Судом и Милијардом.
Који би требао даље да, са муслиманима, прегласава
Српску и Хрвате и тако обавља унутрашње дављење Републике Српске.
Ни тај Уговор са Фронтексом, ни ту Мапу Пута за
Уставни Суд, Република Српска не треба да прихвати.
Границе нису међу ових Десет дејтонских надлежности.
a)
Vanjska politika.
b)
Vanjskotrgovinska politika.
c)
Carinska politika.
d)
Monetarna politika, kao što je predviđeno članom VII.
e)
Finansiranje institucija i međunarodnih obaveza Bosne i Hercegovine.
f)
Politika i regulisanje pitanja imigracije, izbjeglica i azila.
g)
Provođenje međunarodnih i međuentitetskih krivičnopravnih propisa, uključujući
i odnose sa Interpolom.
h)
Uspostavljanje i funkcionisanje zajedničkih i međunarodnih komunikacijskih
sredstava.
i)
Regulisanje međuentitetskog transporta.
j)
Kontrola vazdušnog saobraćaja.
Јасно се види да је Међуентитетски Транспорт, важнији
од Границе БиХ која се нигдје не помиње.
МУСЛИМАНИМА БиХ
ТРЕБА ЗАБРАНИТИ
КАНДИДОВАЊЕ
И ИЗБОР ПРИПАДНИКА
ДРУГИХ НАЦИЈА
Видићемо, још, да ли је муслиманска Тројка инсталирана
само да би се Срби и Хрвати навукли на неке еуроинтеграцијске а у суштини,
унитаристичке одлуке.
И да ли је Српска купљена Зградом УИО и Главним Преговарачем
са ЕУ.
Тако, засад, изгледа.
Ћар је што је склоњен Бакир и Ханума. Јер су увели
технологију која је средњовјековна, непогодна бриселској бирократији и
схватањима Амамб Марфија.
Тројка је неспособна, мало способнија од Опозиције у
Српској.
Сарајска Дубока Котлина влада муслиманима у БиХ. И владаће
доклегод их буде.
СДА се враћа на Политичку Сцену Федерације и Заједничких
Органа БиХ. То је, засад, такође, извјесно.
Неће се вратити Бакир Изетбеговић али ће се вратити
неко много ортодокснији.
Пошто су Хрвати умртвљени и добили по ушима због сурадње
са Есенесдеом и мрским Додиком, постоји опасност да им муслимани опет кандидују
Халал Хрвата за Члана Предсједништва БиХ.
То лажно право муслиманима у БиХ треба одузети.
БиХ је Тронационални Мозаик.
БиХ је Тротериторијални Простор између Србије и
Хрватске.
Предсједништво БиХ је чисто тронационално.
И све у БиХ мора бити такво, тронационално, трећинско,
тротеритеријално.
Не постоји уставни и правни основ да нека Нација
кандидује свог припадника друге Нације.
Већинска воља Нације се мора поштовати и прије Избора,
као и послије Избора.
То је типичан турска, отоманска, технологија, владавине
над другим Вјерама и Нацијама и њиховим Територијама.
ВЛАСТ „НА НИВОУ БиХ“
НЕ ОДГОВАРА
ТЕРИТОРИЈАЛНОМ
И УСТАВНОМ УРЕЂЕЊУ
То је моторика коња у тијелу кокошке.
Погубна је представа да је БиХ јединствена, нормална
Држава, без три Уставна Народа без двије унутрашње Државе и без десет Кантона,
Жупанија, унутар једне од тих Држава.
Та представа је наметнута из два разлога.
▪ Да Запад калајише БиХ, да се понаша према њој као да
је анектирана. Да увијек именује Бенјамина Калаја.
▪ Да Сарај Чадор, Сарајмуслимани, покушају провести
Унитаризам из Алијине Исламске декларације, што не би користили они већ, опет,
Запад. Муслимани, да схватају, никад то не би ни помислили а камоли покушали.
Из тог „поимања“ БиХ, које нема никакве везе са реалношћу
у Дејтону, Уставу и у стварности, проистекла је технологија Страначког
Формирања Власти на ниову БиХ, у заједничким Институцијама.
Странке, многе, Сарај Чадор и Запад, понашају се тако као
да долазе из БиХ а не из једног или другог Ентитета.
Странке дјелују у наступају као да су изабране у БиХ а
не у Републици Српској или Федерацији БиХ.
Зато се, у великој, дугој, демократској и
парламентарној историји БиХ, догађало то да на нивоу БиХ, постоје разни цвјетни
аранжмани који немају везе са резултатима Избора у Репбулици Српској и
Федерацији БиХ.
И сада се по главама СДА и Западаша, у главама Српских
Домаћих Издајника, врзмају идеје о „рушењу“ Власти на нивоу БиХ и компоновању
нове.
Суштина је у томе да у Власт „на нивоу БиХ“, у Заједничке
Институције, долази Република Српска а не Странке.
Сви Избори су одржани на нивоу Републике Српске, у
њеним оквирима. Број гласова одређује ко представља Републику Српску.
Не може се у Републици Српској изгубити и бити Опозиција
а „на ниову БиХ“ бити Власт.
Не постоји изборни, демократски и парламентарни основ
за то.
Република Српска треба увести праксу да својом одлуком
у Народној Скупштини, након Избора, потврђује ко је представља у Заједничким
Институцијама.
То је једноставна изборна легитимација.
Као што у Предсједништво БиХ, из Републике Српске, не
може да уђе онај ко је добио мање гласова од оног који је добио највише.
Република Српска треба да инсистира на Тројној
Мозаичности Власти.
То ће спалити крила Западашима, Сарајчадорашима и
Српским Домаћим Издајницима.