недеља, 24. новембар 2013.

2486.
НАЦИОНАЛНИ
ПРОЈЕКТ
СРНА
 

Чујем, поједини серачи иза живица, по пољским нужницима и иза тајних никнејмова, пичке просте, све знају о мом утицају на Срну, некадашњу новинску агенцију Паљанских Срба а данас обично Медијско Нахоче.
Не знају, Србљашка Кретенчад, да сам ја многоструко важнији, да сам убио Кенедија, да сам подучавао Кисинџера и да сам сада савјетник Обами. И његов идеолог. И да сам му пресудно савјетовао да не улази у Сиријетнам.
Ну. Добро. Све сам добро желио Срни. Нарочито кад сам је скинуо са Пала. У Бијељину. И ту сам се зајебао. То сам јавно и рекао. Умјесто да Бијељина то прихвати као дар другоцентричности Републике Српске, и да помогне у развоју једне важне државне институције, разне раље, раље амбара, бобара и пољопровредних добара повеле су борбу за шапу над Срном. Српском Новинском Агенцијом.
Боље да сам је, декретом, као што је уобичајеном код старих српских демократа, укинуо.
Паљанско Шумско Добро, кад је све формирало, формирало је и Срну. Без идеје и оригиналности, без концепта. Хина, Фена, Срна. Додуше, они су се и у новинарство разумјели Ко Мара УКК.
Она сама није имала потенцијала да се бори са агенцијским тржиштем а власти су наставиле да се носе, исто, УКК.
Данас болесници по порталима, губавци, сифилисаши, сидаши, менталаши и будалаши, потежу рајка васића у вези са Срном.
А познато је да ја све, што тајно мислим, јавно кажем.
Дакле. Срна је национално богатство Државе Српске. Без обзира како данас јадно изгледа. И како је остала на леђима Сироте Милице над којом се иживљава болесна парамедијска копилад, стрвинчад и бешчашчад.
Срна захтијева промјену имена. То више не може бити Српска Новинаска Агенција. Већ мора бити Медијска Агенција Републике Српске. Напримјер.
На њеном челу не могу више бити Сасушене Сепетуље. Деретићи, Козомаре, Копање, Курцање и Теткуље.
Већ то мора бити неко ко је јасне српскијанске визије, ко је државног економског и менаџерског образовања, са јасним пројектним задатком стварања Агенције која ће, у српском поднебљу, а И Шире, бити референтни медијски пункт. Колико се Срби, а и турци, не размију у Медијске Агенције, показала је Анадолија.
Срамота је за Српску, која гради Државу, да овдје, и на Булкану цијелом, царују Анадолија и Алџазира.
Срна захтијева максималан владин и буџетски третман. Без обзира ко је на власти. Као што је потребно вратити недјељник Република, којег је укинуо онај Сарајлија Иванић. Као што је потребно подржавити Глас Српске. Или га преименовати у Глас Копање. А ревитализовати Глас Српске.
Срна захтијева нову технологију тренутних вијести, супрапортал и агресивну сервисну понуду. Млади и агресиван новински и уређивачки кадар се подразумијева. Зато сам вам и основао студије новинарства, ПВМ.
А ови што се, на порталима, по коњушницама, ћенифама и стјеничарницима, чешу о рајка васића, нека мало причекају. У завршним сам преговорима, са једним шеиком, око отварања клинике за лијечење од рајка васића. Их ЈРВ у дупе голо.