субота, 28. март 2015.


ШТО НИСАМ
ЗАКЛО АЛИЈУ
СЕДАМДЕСТ ТРЕЋЕ
У ЗЕНИЦИ

Дошло прољеће испред мог Атељеа Сусјед Миле позво Љубу Трактористу да узоре њивицу Њивица није његова али нема живих насљедника Боље да неко оре Боље је Тако дајем Мили дозволу и потврду да није кажњиво и осудљиво орати туђу запуштену земљу
Чујем трактор Иемте тритритри Знам да је Љубо Сусјед наш Љубо је познат по томе што има Фићу и што је недавно набавио још једног за резервне дијелове па га преко цијелог града шлепао својим личним Фићом Кажу сви сликали телефонима Ја се три дана јео како ја нисам сликао
Двапут размислим и изађем из Атељеа Ђе си људино Зауставља Љубо трактор у по бразде Обраћа се Мили и жељезничкој прузи Ово је најбољи чојек на свијету дао ми литру бензина кад ми је Фићо овде осто без горива Тако сам сазнао да се за литар бензина може постати Најбољи Чојек
Изнесем  тад бензин Имао сам за моторку Платићу ти кад будем имо паре не мораш Кад будеш продаво Фићу мени продајеш Кад умрем твој је

Здраво људино Здраво Љубино Јој сто пута оћу да станем овде код тебе и да ти испричам како сам био у затвору и ћио заклат Алију Ког Алију Алију Изетбеговића Чуј Миле Ког Алију Па заборавио сам га Откуд ти у затвору у Зеници Имо несрећу погино чојек шта ћу Откуд Алија у затвору Правим се наиван Нешто националистички срао А то Шта те нервиро Ма ми дођемо да гледамо телевизор а они распростру неке папире немаш ђе сјест Ко они Још један Србин и један Хрват Какве папире Карте цртрају јебо им ти матер Каже Алија Вас католика је мало мало вам и треба а православних има више не знам шта ћу с њима па се свађају Тада седамдест треће цртали карте Ја тад цртали јебо им ти матер Који Србин који Хрват Не сјећам се јеби иј заборавио би ја и Алију да није посто политичар Шта је Удба радила јел знала Удба да они цртају Како није знала немој бит будала Знаш какве су собе за мучење биле у Зеници ја радио струју Зар је у комунизму било мучења Серем ја Ма ти си будала Био стуб у неком простору под земљом па га завежу немере мрдат ничим па чучну пред њим а вода му капље на главу кажу извини пукла цијев неђе горе Оћеш признат Он неће Добро одошмо да видимо ђе пукла А њега оставе цијелу ноћ да га туче она кап по кап Предзору он урличе ко три међеда од мука Немогуће Јакако А гледо сам и ону за растезање муда Сједеш гологуз на шупљу столицу Кажу завежи јајца па протури канапу доле Онда окаче тас ко за кантар вако на три ланчића па ставе гивит мали Јеси оно ти призно Немам шта признат Они додају још гивит па пуше и причају међусобом Па опет додају Кажу да су неком додавали до седам кила и није призно а муда се отегла па тас лего на бетон Јесул Алији везали Не знам јебига али знам да је карте стално носо и црто Седамдест треће Седамдест треће Иди Љубо потроши трактор нафту а ја имам само бензин Јој фала ти за бензин Нема бољег чојека од тебе Рече Љубо Жељезничкој прузи пошто није имао коме Миле већ отишао