среда, 18. децембар 2013.

2545.
БОСНИ АГЕНЦИЈА
А НАМА ДИНСТАЊЕ
КУПУСА
 

Извјесни Борис Бајић објавио у Незаситим Новинама текст о томе Еразмусу+, то је ваљда неки м:тел пакет, шта ли, у коме позива министра просвјете у Влади Српске да учини уступке, да се студенти, и студентице, размјењују, да се формира Агенција за то на ниову БиХ и остала срања да на младима свијет остаје.
Прича ми моја жена да сам и ја био млад. Али нисам примијетио да је било шта на мени остало. А ни подамном.
Борис Бајић је негдје на студијима у Холандији а испред неког словеначког факултета. Претходно је добио Златну Плакету Универзитета у Бањалуци. И све је то ОК.
Мене занима Бајић као представник хиљада младих, образованих људи који немају никакав осјећај за Републику Српску.
Њима је, дабоме, немогуће доказати да је та Агенција опаснија за њих и њихове потомке од било чега другог у тој размјени или неразмјени.
Агенција на ниову БиХ, кад се једном формира више се неће расформирати.
Можда једино након Трећег Свјетског Рата.
Она ће јести паре Републике Српске. Јести паре младих људи на којима остаје будћност. Јебала те будућност кад ти паре остају у Сарајеву.
Размјена студената, као нешто неупитно, овдје се користи за класични једновјерски унитаризам. Ми би финансирали глобалну исламизацију БиХ.
Кад си већ отишао у Европу, студирај мало и Унитаризам.
А није ни чудо што Незасите Новине објављују Бајићев текст. Тако су лобирале и за једног предсједника Фудбалског Савеза БиХ. Па шта смо добили. Једнонационалну репрезентацију БиХ и понижавање да нам нико не допушта да одиграмо утакмицу Селекције Српске са Репрезентацијом Србије. Не дозвољава Сарајево.
Из цијелог безазленог програма Еразмус Сарајево хоће да добије Агенцију.
А нашем министарству просвјете остаје да динста кисели купус за доручак.
Млад си Ти, Бајићу, а и паметан, за тај секс.