недеља, 17. новембар 2013.

2464.
КЛЕТВА УМЈЕТНИКА:
ДАБОГДА
МУ ЖЕНА ИМАЛА
ДУПЕ КО
МАЈЛИ САЈРУС
 

У поплави лиценцираних измишљотина на телевизијама, Ертеес, па онда и Ертеерес, емитују имитације познатих пјевача. Од стране исто тако познатих, и плаћених пјевача. Само се не зове Фарма.
Скуп и компликован шоу. Али. Има гледалаца којима је то укусније од Иче, Пиче, Хурмашице и Суле Мана. И од оних Фарбера, Блефера и Финтера са Пинка.
Синоћ, у општој зајебанцији и хумантираном такмичењу, настао инцидент. Неки грмаљ, Скај, и неко дјетешце, Сара, одбили да дословно имитирају ону лујкачу Мајли Сајрус Венс Стратокумулус. Мајли је позната по једнако фреквентном показивању гузице, језика и лоше пјевање. Пјевања је сеоски израз за пјанско мрљање по пјесмама и по ноћи.
А требало је да се Дете Сара нагузи испред Скаја у деликатној имитативној сцени.
Жири је био мало незадовољан. Не сав. Али било је варница. Иваниван ке рекао да нешто треба одбити прије почетка а не кад до истог дође. Скај је пиздео. Некој старијој жириници рекао Дођи, бре, ти овдје па се нагузи, ја имам децу и породицу. Сара је, са својих осамнајест лета, била мало до умјерено сузних очију а на крају је објаснила цењеном аудиторијуму. Ја мислим да градим каријеру и нећу да ми се вуку неке инцидентне сцене за мном. Ја се бавим уметношћу а то (нагужење, оп.а.) није уметност.
Онда је тријумфално села међу уметнике.
Дакле. Слоба Милошевић је жив. Мира Марковић је жива. Зорица Брунцлик је жива. За његовог времена Она је промовисала певаљке у Уметнице. А прва Српска Режимска Уметница постала је Зорица.
Негде у то доба, излегла се мала Сара. Она је већ данас Уметница.
Тако ја сазнам да сваку вече живим, и сви ми, међу Уметницама. И Уметницима. Пребациш на Пинк. И крене Уметност.
Жао ми и мене и Саре. Гледаоци су саучесници па нексејебу.
И она и ја мислимо да смо Уметници. А питање лебди. Кој, бре, уметник.
С великом разликом, додуше.
Сари ће, ако настави да се бави Уметношћу, том њеном, небројено пута, до краја естрадног пута, уметнути штагод им падне шака и памети. Нагузићеш се ти Саро више пута и повиш пута и повиш бине. Дневно.
Тако је, у само Две Деценије, Две Цеценије, Србији стигла Уметност, Брисел, Демократија, Напредак и Тачи. Што оковрата што окодупета.