недеља, 28. јул 2013.

2230.
МОРАЛНО,
НЕМОРАЛНО,
ВЛАЈКИЈАЛНО
 

Потпредсједник Репулике Српске из реда Будибогснамица, дао је велики интервју једном од ба.портала.
Морам да поновим хисторијску констатацију ћаће Петра Милоша, некадашњег мог судописника и колеге, он радио за Радио Сарајево, из емигрантске, пардон, гастарбајтерске Херцеговине а ја из Бањалуке.
Констатација је Јеба ме тко оће, ако сам ишта разумио.
Петар Милош је био концентрисани народни живот. Не знам какав је сада, нисам га видио, има нелико ратова. Имао је милион прича о призeмним људима Херцеговине, паћеницима, надничарима. И сам је у Њемачкој радио као молер. Његове феноменалне забиљежбе, цртице, записе, Радио је, често, објављивао у некој јутарњој емисији коју слушају само скретничари, портири и пожарни у ватрогасним домовима. То је уобичајена уредничка бирократска тортура. Јој, оно ти је генијално. Па га тури у Пизду Материну, гдје нико и не види и не чује.
Петар, мнијем није баш увијек устајао рано. Из објективних околности рођених у односу киселе и вина.
Једног дана упита ћаћу, који се будио рано као и сваки старина, Јел јутрос ишло нешто моје.
Јесте, Петре, јесте. Ал јебо ме тко оће ако сам ишта разумио. Осим оно што нека женска рече Шире о томе, Петар Милош.
Емил Влајки, Потпредсједник, по његовом мнијењу, Члан Предсједништва, СТЈ, надробио је свеисвја том тачка.ба. 
Између осталог, и то како Режимска Срна, за коју он доиста не зна којој је управљач, цензурише његове изјаве, скрати их и промијени широки интелектуални досег.
Можда је Неко Срни и рекао Цензуриши Влајкија у два, у четири, у шест, у осам и у десет. Али, моје информације, које не желе да буду и Влајкијеве, кажу да је Уреднички Колегијум Срне једанпут засиједао четири часа и да нису успјели да одгонетну Шта Је Писац Ћио Да Рекне.
У својим изјавама и ставовима, чак унутар и тог једног интервјуа, Влајки је ко Кофа Је Бушна. Па, најчешће, погрешне изјаве излазе кроз погрешне рупе. Тако се деси да БИС, Бивши Извршни Секретар, ко бившу свјетски првак, ЉТЈ, и неколико министара нису схватили његову изјаву. Жалио се у тачка.ба. Добро. За извршног секретара је то природно. Али ако пола Владе не схвати шта кажеш, онда иди и напасај краве. ЈТП. Јебала Те Политика.
Ко ће га схватити кад код њега након Феудализма на сцену ступа Грађанска Демократија. Па позива Грађане да сруше Феудалце у Републици Српској.
Ну. Све је то уобичајено. Мало је ко разумљив на политичкој сцени.
Мени је запала за прст Влајкијева ријеч Морално.
Јер, недопустиво је да он говори о Моралу а кандидовао се испред Хрватског Народа за Предсједника Српске.
То је морално као кад бих ја био на листи Светлане Ценић.