петак, 17. јул 2009.

VULGARNO DUPE ERTEERESA
Banjalučki asfalt je danas, 17. dana jula, pritisla božija sjalica, pripeka Svetog Ilije Gromovnika i faširani treperavi vazduh koji je i sam proklinjao onog Celzijusa koji je izmislio te podioke vrućine.
Na valovitom i vrelom asfaltu Banjaluke pojavilo se mnogo ljetnih čuda. Uglavnom za muškarce. Žene imaju dostajanstvo i karakter da ne gledaju i ne čude se lijepim muškarcima, mada je upitno da li i postoje lijepi muškarci.
Pojavili su se i siti-lajtovi, kako je zabilježio Dnevnik RTRS-a, na kojima je jedno normalno žensko dupe, mada priznajem da je i normalno žensko dupe zadivljujuća prirodna kosmička pojava, sa nešto malo spuštenim vrućim teksas pantalonicama a iz očaravajućeg srastka izniče tangirani bijeli znak mercedesa. Ispod snimka su pozivi za neke manekenske akcije, mejl adrese i slično. Novinar i dnevna redakcija su stupili u akciju, našli građane, „ombudsmana“ i umjetničkog fotografa, koji su, zajedno sa novinarom, uzviknuli: vulgarno.
Urednik dnevnika, ili neko drugi zadužen za te poslove, signalna je lampica opšteg haosa u novinarskim glavama dvadesetprvog vijeka. Prvo, šta će žensko dupe u Dnevniku? Drugo, šta je na snimci vulgarno kad se takvih snimaka, dnevno, na svim nosačima ženskih oblina, pojavljuje na hiljade. Treće, zašto je to opasno za mololjetnice, kad te iste maloljetnice na kablovskoj, kad se tate izmore na mamama pa zajedno pozaspu, mogu da gledaju čudesa u igri sjajne patkove glave i vrelog milokliza. Četvrto, kako su ovim ugrožena prava žena, da se poteže ombudsmanica, kad se to može gledati i kao sloboda žene a prava su ugrožena kad ženu zovete muškim zanimanjem pri čemu kobili, životinji dakle, nikad ne kažete konj. Peto, šta je vulgarno u tome ako nekoj dami, djevojci, žensku, kažemo: imaš dobro dupe, a nije vulgarno kad kažemo: imaš dobru frizuru. Šesto, umjetnički fotograf, ošišan na nulu, tokom izjave, nekoliko je puta okretao glavu prema „vugarnom“ plakatu a na potiljku mu se vidio uvezan dugi dlačiji rep koji raste direktno iz ćele. Mene žensko dupe nije podsjetilo na nešto što je izvan prirode ali me taj potiljak podsjetio na konjsko dupe i rep, što je vulgarno u odnosu na tangice koje izniču iz srastka koji je mnogo manji i vidljiviji nego uobičajeno slobodni ljetni dekolte i znojna crta sisa.
Urednik dnevnika, očito, misli da je normalno živjeti sa svojom ženom u braku pedeset godina i nikada je ne vidjeti golu jer je to vulgarno. On živi u sokaku predkulinovskog vremena kada je i dolet svrake u popodnevnu vrelinu bio vulgaran. Živi u živom pijesku učmalosti i žabokrečine kao preplašeničkog odnosa prema modernoj stvarnosti. Živi u poremećenom sistemu pametovanja o javnom moralu u kome je dozvoljeno da žena nosi tange ispod prozirne suknje i sa dva očigledna tvrda guza sjecka kroz cijeli grad, izazivajući kod mužjaka želju za krvnim i seksualnim deliktom, ali nije dozvoljeno da se pojavi bezazlena fotografija od koje se gore viđaju na ženskoj pješčanoj odbojci.
Osim toga, Dnevnik nije Moralnik i ne treba da pametuje o dnevnom javnom moralu jer je to borba protiv vjetrenjača. Od tog ženskog dupeta, mnogo je opasnije po javni moral to kada se u tom istom dnevniku prvi minuti daju istočnosarajevskom obračunu lokalnih kriminalaca.
Možda to radi isti urednik moralnika.