уторак, 3. септембар 2013.

2313.
ПОЛИТИЧКА МИСИЈА
СВЕТОГ
СТРАНКОСПАСИТЕЉА,
ДОДИКОРУШИТЕЉА
И СВЕМИСИОНАРА
БОСИЋА
 

Овако је, једног лијепог, недавног, дана текао разговор са бољим од два Младена, Младеном Босићем, разговор који је изразио жељу да остане нејаван. Као и Босићев саговорник, који је допустио да се каже само то да није са ових простора. Један Небосанац обични.
Господине Босићу, ми смо много уложили у алтернативу, опозицију, лидере и структуру у Републици Српској. Као и у фрустрацију појединих важних актера међународне заједнице. Знам. Познато ми је. Ми у Вама, господине Босићу, видимо најјачег лидера опозиције, окупитеља свих противника Режима. Ја сам предсједник најјаче странке у Републици Српској. Ми имамо истраживања... Ми имамо истраживања. Мало смо додали Кана и Урее али ваш рејтинг је највећи у односу на остале кредибилне лидере опозције. Ми ћемо радити још на јачању нашег регионалног потенцијала. Ту имамо многе резерве а и добили смо концесије. На шта мислите. На Добој. Имамо концесије. На Требиње. Исто имамо јевтине концесије. То је добро размишљање. Али ми од вас очекујемо да испуните своју мисију. Ви се морате огласити. Видите да вас демократски портали и блогови и демократски анонимни коментари, већ прозивају да сте неагилни и да немати мисију. Ма шта немам... А гдје да се огласим. Онај Глас дао простор Чавићу. А његова мисија је Го Курац. Немојте тако, господине Босићу. Чавић има огромну антикорупциону мисију. Он истражује фактуре и отрепмнице... Знам, дужничко-повјерилачке односе. Да. Регуларност и транспарентност Режима. Ваша мисија је да будете вођа опозиције која ће срушити Додика. Па да прокођемконикопредсједникоколић. Нисам вас разумио. Па да да, кажем. Објавите проглас. Имате Наш Респект. Добро. Нека ме зове Ваш Респект. Уреду. Мада не волим да будем Пандуревићка. Ја имам мисију. Увијек сам имао мисију. Нисам ја ни Бабаљ, ни Шаровић. Ма, ни Крајишник. Да скупим двије хиљаде људи а ми погинули организујући. Ја имам мисију. То. Гуд. Јес.
И онда Раљспкет, Респект, како ли, објави интервју са Босићем. А српски портали Федералног Сараја упишају се преносећи.
Босић је издекламовао. Имао сам најприје мисију да спријечим лешинаре да униште Есдеес. Није хтио да прецизира да је, у ствари, морао да онемогући унутрашње штеточине да они униште Есдеес. Сада имам Политичку Мисију да срушим Додика.
А кад срушим Додика, асоцирам ја, онда ћемо видјети шта даље. Указаће се нека Мисија, Маму Јој Јебем.
Ово је Друга епизода Опозиционе Фарме Републике Српске. При чему је Чавић Мица Трофртаљка а Босић Зорица Марковић. Господа Иванић би могао бити Екрем.
Јад и биједа Опозиције, са десетогодишњим препричавањем КиК, Криминала и Корупције, и сада магловитим мисионарским фразама, тек да се обави задатак и не наљути Небосанац из Међународне Заједнице, са демократским прогресом као најбољим српским политичким интелектуалним достигнућем, смишљеним од стране такође неког Небосанца, док је титрао јајцад у десном џепу, подсјећа ме на пјесму Прошлост моја није сјајна била. А ни будућност баш ми се не смеши.