недеља, 19. октобар 2014.

3292.
ИЛИ ИЗВОЗ
В РАСИЈУ
ИЛИ УКРАЈИНА

Сад, кад ме питате шта сам рекао Путину,  мислим да сте шогрешно схватили историјски тренутак у коме је Србија преузела лидерство у региону. Ми смо нашим парадама избили на прво место и постали носилац групе. Сада Хрватска грчевито настоји да прода цесте да би и она могла да организује војну параду поводом две деценије откако су Србима видели леђа. А некима и гркљане.
Словенија тражи сценографа да организује војну параду поводом продаје Меркатора.
Важније од тога шта сам рекао Путину је то шта сам рекао новинарима. Пустио кроз одшкринута врата, ко мачку напоље.
То што ме неколико дамаћица видело, кад не раде ништа, само седе и испијају кафе, како пузим  пред Путином око оних аута из Крагујевца, то се брзо прекрило и заборавило.
Јесте било ружно и тужно. Још се ноћу будим у зноју.  Пузим, тавариш Путин, пузим. Тако стално бунцам. Пробудим се и бунцам.
А оне слике кад се сетим. Путин седи ко мушко а ја скупио колена ко Зана Нимани. Јебо ме бог. Како не умем да се искочоперим, ко некад пред Мало Јованче.
Путин каже да ће увести све наше ауте, са резевним деловима. То је дарагое серпско авто. Италијани су дали само знак а и он се производи у Новој Пазови. Или Новом Пазару.
То је одмах рекао али ме молио да му дам да мало вози дронове по Београду. Каже да је чуо да је код нас то либерализовано, да смо светски лидер у дроновању. Точна, тавариш Пузим, имамо и Дрон На Води.
Чим прође ова дожд идемо на Калимегдан да те калимо у дроновању.
Али има и другог увоза из Србије, немој да нас заговараш. Купус, мрква, цвекла. Све да се увезе од нас. Или наш извоз или Украјина. Мислим, ми се окренемо Украјини. И њима извозимо купус а увозимо од чоколаденка.
Дао сам Пузину два дрона запонети. Изљубили се. Поздравили.
Николић. Ма пустите, он само држао капуте. Морам да имам председника, шта да вам кажем. Кад немам Косово, имам, ваљда право да имам председника.
Шта сам радио после.
Назвао Ангелу. То је једина Ангела која је Дас Ангел. Рекао сам јој, неувијено и одмах, да сам максимално заштитио интерес ЕУ и целовитост Луксембурга и Монака. Гут.
Онда сам назвао Бајдена. Или је он мене назвао. Ако тај твој има еболу нек нам не долази. После Косова и поплаве не треба нам трећа велика зараза. Ол рајт, ол рајт.
Да га одобровољим, рекао сам му да смо ми ол против Јужног Тока. Осим ако иде кроз Тексас, каже он.
И шта шта још. Ви нисте таблоиди. Ви сте даброиди. Никад вам доста полувести, као дабровима стабала.
Убили ме ови са твитером. Мислио сам да кад прође кампања, прођу и ти твитери. Кажу да онај из Тиране каже на том твитеру да је Велика Албанија наша ноћна мора. Ма море, дошло ми да кажем Педере ћу да примим а тебе нећу да примим. Па се сетим да не би било добро за Историју. Напишите му да је Велика Албанија ноћна мора Европе. Нек се мало Дас Ангел чеше.
Сад ми је јасно зашто Американци нису гађали Палату Албанија већ нам гађали мостове. Маму Им Јебем.
*
И кад сам се пробудио, видим, нисам ја Вучић. Можда Пачић. Ал ме брине да нисам, кукумени, нешто наглас усну срао од овога.