недеља, 22. децембар 2013.

2551.
ПИНК
У СЕПЕТИМА
ОДНОСИ
ИЗ БОСНЕ

И кад ти косе и мотике буду зарђале, Србијо међу микорофонима, Певаљке ти се рађале, и кад се општине Севера буду ослобађале, Србијо међу Шумадијом, Певаљке ти се рађале, и кад Мунцизе буду престали са повицима Зипа Нађале, била плодородна, Србијо, Певаљке ти се рађале, и кад нас Натуше опет буду гађале, буди мајчинска, Србијо, певаљке ти се рађале.
Покушавао сам да пратим савремену српску културу. Да будем обавештен. Али. Излетео сам са стазе када је Жири, састављен од жене, двеју комшиница, једне бивше љубавнице, и једне садашње, детектовао да не знам с ким је у вези била Рада Манојловић. Кад су ми упрле прстом, рекао сам Па и њему треба момчина, ко и Ради. То ме је посве елиминисало. Од Раде више не разазнајем Певаљке и Певаче. Тотално сам необавештен. У Србију не смем да пређем.
Штета. Јер. Култура се развија У Пизду Матерну. Србија се, васцела, убрзано грандује, фармује и пинкује.
Кад су видели турци да Пинк у сепетима односи Певаче, један од таквих, Бата Гиле из Какња, одакле ли, једва је стао у сепет, хитно су се организовали у покрет Прва Попевка Севдалинке. Ангажована је и Заносна Ханка, СТЈ. Ну. Гледам. Придринска сиротиња, из Горажда, и даље води децу у Београд. На аудиције. Зна народ гдје је култура. Агресорима под микрофоне. Јер, србијанска култура је мултинационална. Култура Ботокса и Микрофона.
Дабоме. Није проблем што се множе Певаљке. У Певаљке убрајам и Китиће. Мудоње. И што већ почињу једне друге да имитирају. Понестаје им песама.

Проблем је што у мозаику културе све каменчиће држе Певаљке. И што је народ апсолутно слуђен и хипнотизирано онанисан.