четвртак, 21. март 2013.

2020.
VIDOVITO
IZ AVIONA
 

Došao Haso, davne socijalističke 1977. iz Vrandukt am majn i dovezao mečku sa šiberdahom, STJ. Huso, nekad njegov najbolji drug, a i drugi, znaju da Haso ne zna ništa a i to što je znao nije bio potrčan da radi, pa se pitaju Otkud, kako. Kako si, bolan, Haso, zaradio toliku mečku. Ja sam vidovit, proričem sudbine. Ne reci. Ja. Bogate Švabe i Švabice plaćaju a ja im predviđam. Bil ba mogo mene naučit. Pa, ajde, da vidim imaš li nadarenosti. Skini se. Šta. Skini pantole. I gaće, i gaće. Sad se naguzi. Pa nećeš me, bolan, jebat. Eto, predvidio si svoju prvu sudbinu. Imaš nadarenosti, imaš, mašala.
Gledam fotogtrafiju na naslovnoj strani današnje Politike. Dačić. Ženski Pinokio. Tačić. Poznatiji kao Briselska Trojka. Pitam se Ko sjedi bez gaća. A ko je vidovit.
Kada su me, kao malog, obučavali obavještajnom radu, razumio sam da je glavni obavještajni posao podmetnuti dobru ribu velikom komandantu ili političaru a onda pod krevetom mastiljavom olovkom zapisivati šta on njoj sere o važnim poslovima. Jer, dobar obavještajac ne vjeruje nikome, pa ni obavještajno goloj ženskoj iz svojih redova. Kasnije, kad sam se ozbiljno uobavještajio, rekli su mi Ne trebaš se brinuti. Samo čitaj i gledaj novine. Sve piše. Tvoje je samo da sklapaš mozaik. Još kasnije sam shvatio da je sva jeba u tom mozaiku.
Odnosna fotografija je kamenčić koji nedostaje u Mozaiku Kosova. Tačno na onom mjestu koje je Dačić ocijenio stavom da neki već cijelu deceniju seru da je Kosovo Srpsko.
Na fotografiji Dačić sjedi na lijevoj strani, pa je tako on Desna Ruka EU, u staroslavenskom Desanka Šakić, i mrgodno lista papire. Ešton sjedi u sredini i smiješi se kao da je vidjela Sanadera. Tačić sjedi s desne strane, tako da je njemu Ketrin Desna Ruka. Nema nikakvog papira pred njim, gleda u Dačićeve papire. I smije se. Iskreno a ne kao Ketrin. Oprosti mi, Ešton.  
Dakle. Ko sjedi bez gaća.
Ponešto se da zaključiti i iz naslova. Dijalog u ključnoj fazi. Možda je tebalo reći u ključaloj. List Danas kaže Pojačana dinamika dijaloga. Novosti kažu Dijalog u kritičnoj fazi. Ali tek na trećoj strani. Na naslovnoj ništa, da se javnost ne uznemirava. Ali ima Danas na naslovnoj. Vučić premijer ako bude dogovora sa Prištinom.
Eto, zašto je podzemlje namjestilo voditeljku bez gaća.
Sad vidite šta je pravi obavještajac.