понедељак, 23. јул 2012.



1725.
OTKAD IDEOLOGIJE
ŽIVE U SOKACIMA

Sarajski profesor, politikolog, jedan od mojih biografa koji mi životopis boji fašističkom mirisnom notom, navodi u svojoj izjavi, o političkom slučaju Kaljuga SDP-SDA, nekoliko nemogućih teza i proročanstava.
Prvo, veli, sukob unutar Esdepea je Sukob Ideologija.
Prvo, i od mene, Sokak, kakvim se ima kategorisati Političko Sarajevo, nikada nije sadržavao ideologije. To je kao plantaže u plastenicima. Sarajevo je, od prije rata, samo Geografija. Okrenuta Žutim Dunjama.
Sam Esdepe никад није био идеолошка странка. Идеологије се не преименују нити настају насљеђивањем просторија других идеологија. Случајни пролазници немају идеологију. Лажна мултиетничност, и моноетичност, никад нису омогућавале идеологију као политичку надградњу. Грађанска опција није идеологија. Мој професоре. Нарочито не Лажни Грађанлук. Дакле. Чега је сукоб у Есдепеу. Сукоб Диктатора и понеког диктафона.
Drugo. Veli Filandra. Komšić će da izađe iz Esdepea. Da se Vrati. I da preuzme stranku. Dabome. Kao što će se Bruk Šilds vratiti u doba kada je imala dvadeset godina, kada je na plaži reklamirala farmerice, rekavši Između mene i mojih farmerica nema ništa, i pozvati me, esemesom, na tu plažu ključnom rečenicom Udjeni se, Rajkula, između nas, mene i mojih farmerica.
Sa Bara se neko i vraća. Ali u Esdepe niko.
Iza Komšića ne stoje oni glasovi koje je on dobio. Ti glasovi su skupljeni multidisciplinarnom tehnologijom a ne Komšićevom političkom gromadom. JMM što je Komšić ugledniji kod Bošnjaka od Bakira. Komšićev domet izvan Esdepea je kao i Čavićev izvan Esdeesa.
Komšić je politički završio svoje ljiljanstvo. Možemo slobodno smatrati da u Predsjedništvu BiH sjede Radmanović, Izetbegović i Spomenik.
Stvar stoji drugačije.
Zlatagan je zaključio da je najjači u Bošnjaka. Da je došao trenutak da podavi one koji se nisu podavili sami. Genijalno je zaključio da Tihića i Esdea drže samo pozicije u vlasti. Jer to jedino rasjed Bakir – Sule drži napuklinom. Zlataganu je dozlogrdilo da gleda kako Dodik vlada i kako je Republika Država. Pomislio je da i on to može. Šta može. On je sposobniji za to od Mićka.
Ubijanjem Tihića i Esdea i mamljenjem Hadezeova k sebi, riješiće dva problema. S tim što će potući konkurenciju kod Bošnjaka a preveslati Hadezeove oko posebne izborne jedinice, trećeg entiteta i slično. Savjetovao sam već Čoviću da bude izrazito oprezit.
I, najbitnije, ovladaće punktovima finansijske i moći državnog kapitala. A to ne može za živog Tihića i Esdea.
Vidi li neko tu Komšića.