понедељак, 11. април 2011.


PRIJATELJSKI FUDBALSKI


SUSRET VETERANA


(SELEKCIJA IZOLA-PIRAN/SLOVENIJA


I SELEKCIJA BIJELJINA-MODRIČA-BANJALUKA/REPUBLIKA SRPSKA)


U subotu, koja je prva prošla, u Međašima kod Bijeljine odigrana je prijateljska veterenska utakmica ovih dviju selekcija.


Radi se o uzvratnom susretu jer smo mi, kao Legija veterana Slaviše Pilota i Nikole Nikića odigrali jesenas utakmicu, po poratku iz Španije, u Izoli.


U Međašima je bilo 1 : 1 ali je u trećem poluvremenu bilo specijalnih rakija, poklona i muzike što je rezultat učinilo zanimljivim.


Dogovorili smo da u septembru opet idemo u Izolu. Nastojaćemo da pobijedimo.


Ja sam igrao povrijeđen jer sam na skijanju prije manje od mjsec dana imao tešku distorziju koljena i samo me je moje seljačko porijeklo spasilo situacije da potkoljenicu nosim preko ramena. Po ocjeni slektora odigrao sam konstantno i nisam bio ispod prosjeka ekipe.


Ali je zato Nikola Nikić briljirao, Strašni sud, i opravdao rejting igrača iz Obale Bjelokose.


Lomio je protivnike po terenu koji su padali ko snoplje zrelog žita.


Kao u najboljim danima Grbavice.