среда, 23. март 2016.

БАКИР:
КАЋЕМО ПОЧЕТ РАТ
ВАСИЋ: ПОЛАХКО,
ПРВО КАХВА

Сједимо тако, мој јаран Кирба и ја. На ћутку рахат, локум и филџани. Предамном и чокањ. Кирба не пије.
Јес добро путово. Јесам. Мало прије Травника има Хрвата, али ништа. Да није оног твог Човића, ја Хрвата не би видио ни на филиму. Јашта. Ја ја.
Оћеш да почнемо еглен. Море.
Нешто сам мислио, сад је најбољи вакат да почнемо Рат у Босни. Немере, шта ба немере. Немере тако да се зове. Нема Босне. Добро, де, како да га зовемо. Дејтонски Ексцес. То мореваљат. Увијек си знао срат са тим ријечима, још док си нас јебаво из Снеседеа, како се звало оно ваше, Додиково. Оћел се Додик прикључит. Неће. Босић му узео Реформске снаге па се он ражљутио. И Кесмановић љут. А Анто умро. Ја ја.
Дејтонски Ексцес је добро ради странаца. Сиенен и то. А и Раша Тудеј. Штајеба то. Оно руско. Јој немојми руско, јојкуку. Пусти сад то, види, знаш, на екрану карта Ваше Државе, ватра унутра а онда искачу слова, она инглеска, прво Скршена Вијест па онда Даутон Ексцекс. Тако некако. Море, море, боље режираш од Жбаниле.
Треба што прије. Мени одговара сад кад је криза са тим мигрантлуцима а теби кад Вучић оће Србију у Нато. Ако почнемо рат, он неће моћ у Нато, мораће да србује, јелде. Јест јест. Ал немереш сад ти опет вућ те мигранте. Имо си прошли пут мудаџахедине. Сад сам ја на реду. Имо си и ти Аркана. Јеботе Аркан, мого сам га комотно теби дат. Само пљачко и шишо људе.
Суким ће Хрвати. Ни с тобом, ни самом.
Мореваљат. Пиши Џабира.
Пиши и ти, Стевка.
Пошто нема мудаџахедина, Муџахедина, молим те, добро муџа хе дина, а нема ни Аркана, Цеца није за то, ја ћу себи формирати Српске Зенге, да знаш. Како то море бит. То ће ми бит паравојска. Немере све регуларно.
Пиши, Џабира.
Ал те молим да опет у погодном тренутку околиш Сарајево и тучеш са брда. То је мени добро за ту борбену кохезију и за ту свјетску јавност.
Немере то. Не пиши, Џабира, куси полетила.
Прошли пут су ти изашли у сусрет па само ви имали корист а Срби криви. Умјесто да им дигнеш овдје споменик. Диго би ал би га моји срушили. Е па шта ћу ти ја. Нема окољавања Сарајева. Мораш сам да се сналазиш. Ми околимо а ти направиш Маркале. Нисам ја, нане ми, само нако у однику начуо понешто. Нисам ја ово нисам ја оно. Све бабо, јелде. Ја ја, бабо ба.
Значи, Сарајево прекрижи. Прекрсти. Нећемо ни близу бит. Мене не занима та света српска земља холидеј ин. Ал ако се не будеш држо договора, узећу ти и Игман и Бјелашницу. Немој Игман, молим те. Обећо сам Комшићу, оће тамо да напаса овце између зима.
Пиши, Стевка.
Пиши и ти, Џабира.
Али ако га видим у тенама, знаћу да се укључио у рат. Твоја је брига да не ратује. Моја.
Друго. Жене да одма евакишеш дубоко у позадину. Заштоба. Зато што ћеш ми ти и неки твој Луди Харис натоварит силовање, па људи у свијету кажу Они Срби само силују. Неће нико да нас прими ниђе да ратујемо. Ни у Легију Странаца. Хрвати сад иду у Легију Странаца. Што је за Србе понижавајуће.
Пиши, Џабира. Жене далеко.
Прво, Чекај, сад је било друго. Прво, прије него почнемо рат, Попис. Штоба попис. Зато што га послије нико немере направит. Онда морамо пожурит. Кад не мислиш. Могли смо овај искористит. Али ти оћеш да угураш пола Шведске и цијелу Норвешку. Добро, пожурићемо.
Пиши, Стевка
Онда друго. Сад је три. Ма знам, већ избјегавам да те провоцирам, знам да не волиш Три као и Трећину ми. Ај пушћај сад то.
Три. Објавимо да ће рат бити за четереспет дана. Заштоба да објављујемо. Па да ове Србенде и Патриоти моји и твоји, имају времена да побјегну. Да избјегнемо гужве. Онда ће Рат бити квалитетнији.
Немерем то. Зашто. Онда ће моји сви отић. Заузеће и цијелу Шведску а и Финску. А кримилаца ми офалило, ским ћу ратоват. Па не могу ја мислит и за тебе и за себе. Нећу да ратујем док моји бјеже преко Дрине. Кад погјегну, онда ћу. Мало би твоји отишло. Више би моји. Па, овдје у Сарајевуба, не би осто нико. Можда само Фахро у затвору.
Јебига Кирба, ти неспреман за рат ко и прошли пут. Немеремо тако егленисат. Знаш да се немереш уздат ни у Америку ни U1 ни у У20, они Боно, како ли оно би, бабо је стално причо о томе. Ма, Бооно, их.
Нама треба промотивни рат, ал немој ми да останем без инсана. Ни мени то не одговара. Опећеш рећ Четничко Чишћење. Ма нећу рећ. Ал ће вас послије рата бити више него нас. То ми не иде у попис. У прилог. Ја у прилог.
Моремол наставит разговоре после ићиндије, да мало промухабетим са својима. Море.
Пиши, Џабира. Пиши, Стевка.