недеља, 3. август 2014.

МОЈА ПОРУКА
СЛАВУЈУ:
НЕ СЕРИ АКО НИСИ
У ГНИЈЕЗДУ

ММЈ, докле ће рејтинг да ми пада. Чуо сам, једном кад падне, нема више, више не пада.
Чим ме нападају дрипала, као Славуј, мора да још пада.
Нападао ме Купања, па његова америчка амбасада тихо цвилила код Додика Отјерајте Васића, бојимо га се више него Мевлуда.
Сад и Славуј. Сере на Фејсбуку. Мисли да је гнијездо. Таква дрипала и протувала, иначе, серу у гнијезду.
Јебе Државу у којој се за било шта пита рајко васић.
Мој Славујпичићу.
Питало ме се, не у Држави већ у странци, али ме се није послушало.
Да се мене послушало ти не би никад био ни П од Посланика, ни К од Кандидата.
И не само ти. Да ли желиш да ти набројим друштво. Које је незаслужено наранила и напојила Мајка Есенесдетереза.
Био си Кандидат и Посланик а ниси био ни Члан Есенесдеа.
Какво ти је право да икога помињеш и да фолираш да си храбар па нападаш мене који ти не може ништа. Реци нешто тим својима, горе, знаш ти добро којим.
Ти си из моје омиљене категорије кандидата. Спадало.
И фолирант. Кадгод иде вријеме избора, ти фолираш да си обогаљен, па те изводе за говорницу. Убили те муслимани по зглавцима, кољенима и леђима, у логорима, па само што ниси на носилима. Мени долазило да носим црнину кад те видим у кампањи.
Не сери, Славуј.
Ником ништа не смијеш рећи па помињеш рајка васића и Драгог Бога.
Зар не видиш да ја не спадам с вама двојицом.
Јебеш Државу у којој ти одаш по црној земљи.