петак, 22. август 2014.

3175.
ЈОЈ,
ИМАМ РЈЕШЕЊЕ
ЗА ВУЧИЋА

СТЈ, сањам ноћас да сам Кардељ. Пробудим се сретан. Могао сам бити Пепца.
И у сну добијем идеју. Као и Кардељ на јави.
Пошто ме звао Вучић, не око демарша ЕУ, па вели Јел онај твој Томан имао икакаво Прозборење о Медијима. Није Прозборење, већ Еванђеље. То, ма, ми Напредњаци не пратимо верске ствари. Света је само Крава ЕУ. Није Томан о томе еванђелисао. Јебига, онда, пошто се ти и ја, ономад, нисмо показали као министри Информација 988, не знам шта ћу са србијанским медијима, ко ће то да купи а да ме глава не боли, као за овај Етихад, Нис, Фиат. Ја знам. Како ти знаш, мајке ти. Распитам се.
И ту ти ја Њему предложим.
Продај све Компањији Купања ДНН из Српске.
Имаћеш неколико предности.
Прво, биће без окуса и мириса.
Друго Пеха нула. Неутрално. Несврстано, СТЈ.
Треће, неће те завађати са опозицијом и са другим народима.
Четврто, имаш пролаз у Нато, Кад Оћеш.
Пето, не мораш звати и говорити шта да иде на првој страни. Не иде ништа.
Шесто, сазнаћеш све оно што те не занима, напримјер шта мисли једини Јавни Дебели Хрват, о загребачком аеродрому.
Седмо, пред изборе нећеш имати проблема. Можеш да идеш у мећаву и олују, мислим у кампању, а медији ће да пишу о загорским брегима и преносе дејли мејл.
Осмо, поштројиће ти све новинаре. Има да буду Кобелелале. Политика Смајловић, напримјер, има да пичи пешкире и поњаве о хеклању.
Девето, имаћеш утисак да живиш на Марсу. Да си пао на Марс. Нећеш вјеровати како се све промијени. Само дај Минутицу.
Оћеш још.

Фала Брале Рале. Ово је довољно. Ипак смо ми Стари Радикали. Разумемо се.