среда, 26. март 2014.

2776.
КОЛИКО
ТАДИЋЕВИХ
ГЛАСОВА
ИМА ОГЊЕН

Зовем тетку у Палежници. Ако си и ти послала глас за Огњена, растеткићемо се. Ђе, ба. На Фронтал.ба. Ето ђе.
Огњен Тадић као да је тајно и неовлаштено ушао у мој нарцисоидни МСС, мејлинг селф систем.
Наиме. Ја сам отворио тајну мејл адресу са које, већ мјесецима, шаљем, на своју евидентирану блиц.нет, подршку самом себи. По неколико хиљада мејлова дневно. Браво Рајкане, убио си се за ЧланаП. Само за Рајкулу. Његови Срби и Хрвати.
И кад ме жена нападне, Јеби се више, и ти и та политика, ја јој покажем резултате анкете. Шта кажеш, СТЈ. За ово би Комшић дао Грађанство. А Бакир Дукате. Шта би дао Злаја. Од њега бих само узео двоглаву кобру, мислим отров, ако би дошло да се морам убити да не паднем у заробљеништво Нато пакту, Копањи и Есдепеу.
Парагенти, посленици Параагенција за маркетинг, кетеринг и блеферинг, убиједили су, чини ми се, Тадића, да му направе кампању за кандидатуру за ЧланаП. А он се, изгледа, сложио. Сад ћу ја показати Додику. Како ме је мучки и јаучки, с моје стране, одвојио од Сарајева. Вратићу се кроз велико П.
Мада ми се више чини да се Детенце Оги углавном руководило унутарстраначком међукандидатском борбом. У Есдеесу. Тај унутарстраначки демократски процес Како До Кандидатуре, јер ово је вријеме када је, у кандидатурном смислу, скоро у свакој странци све К до К, већ увеклико улази у крволочну фазу. Кандидат до Кандидата.
Па је на Фронталу.ђе.ба. кренула анкета. Све за Огњена. Огњена за ЧланП.  
Ако је то исти пројект оних који су водили маркетиншку кампању за Балканисускасимент банкас, која је пропалас и опљачканас, Огњен Тадић се ухватио у погрешно коло.
Какогод било, Огњен Тадић је на губитку. Испао је смијешан. Смијешно употријебљен.

Мене забрињава толика инвентивнист и убједљивост опозиције. Шта нас још све чека од њих.