петак, 10. јануар 2014.

2596.
КАКО ЈЕ
УБИЈЕН
КРВОЛОЧНИ
ВОЈНИК РАЈАН

Упркос томе што интернетска Ал Камарила чини све да ми отежа посао на Блогу, па по стоти пут враћа бројчаник посјета на нулу, невидљиви Велики кројачи забрањују сваком живом порталу да пренесе мој текст, а Кретеноиди се озарују тиме свакодневно, ето, Нико га не преноси, мој Блог Самосталност Српске достиже ових часова Укупних 400.000 посјета.
Није ни мало. Обзиром да сам сам себи и уредник и новинар и фоторепортер и потрчкало и улизица и онај ко је близак изворима који неже да буду блиски мени.
Захваљујем се свим посјетиоцима. И искреним и жбиријунским. И радозналим и непријатељским.
Ну. Једна занимљивост ми је привукла пажњу.
Највише посјета имао је мој текст у коме сам одговорио Јуришићу из оне Хаеспе, кад су издали неко минорно, кошто су и сами, саопћење у коме су тражили моју изолацију и уклањање са политичке сцене.
Откуд скоро тисућу читалаца тог мог одговора, иако је пренешен и на неким другим порталим, осим мог блога.
О томе ћу, редослиједно, објаснити мало касније.
Прво ћу објавити неке друге, занимљивије, податке.
Највише посјета је, више од 280.000, из БиХ, Гугл.ба, кад нема података за Републику Српску, јебемумајку.ја.
Из Србије 18.600, из САД 15.600, нису дали податке за АмАмб, из Аустрије 10.300, из Канаде 7.000, из Њемачке 6.100, из Хрватске 5.250, из Аустралије 5.100, из Шведске 2.550, из Русије 2.300. Па, Браћо Руси. И остало. Има и са Аљаске, која је у САД, ако Будимир није одлучио друкчије.
Добро.
Како сам потпуно одсјечен од јавности.
Е. Сад је битан мој одговор Јуришићу Хасапину.
Толико читалаца тог небитног текста било је стога што је тај њихов усташлук био почетак инструисаног напада на мене. Вјероватно по налогу Анархиста Есдепеа и њихових страних плаћеника.
Тада сам још био Извршни секретар СНСД.
Потом је, у једном дану сваки божији сарајевски медији престао да преноси моје изјаве.
Онда је Ал Копаида забранио својим уредницима, у три лепа медија, Независним, Гласу и Радију, да се моје име помене и у случају смрти.
Па је тај Ал Копане, почетком 2012., отишао на Беентеве, код Конзумице, тамо гдје је најгледаније, и насрао о мени што ни пас с маслом не може полизати. Успоредио ме са Ханибалом Лектором. ЈОУГ. У Гузицу.
Онда је и упишано Вилданино Ослобођење објавило како је РВ, изгледа скроман и поштен, ни свјестан да му се ускоро ближи крај.
Онда су Инструктори Пишоња из Четвртог Павиљона, Копилади, рекли Прдоњку Тражи Оставку и Искључење из СНСД. А онда су оставку затражили и моји. Ето ти оставка, јебла те оставка.
Е. У свему томе је битна саопћидба Јуришића Хасапина. Зато се одговор толико читао.
Добоме. Објаснићу још неке детаље.
Није ту битан РВ.
На сцени је дугогодишњи пројект, поред осталог, Огољавања Додика, његовог одвајања од сарадника. На све могуће и немогуће начине. За то су задужени Највећи Пријатељи Социјалдемократије, Агенције, Иностранци, Интересци... немојте ме  вући за слово.
Што се тиче Крволочног Војника Рајана, није пресудно појављивање у јавности, јер то ми је био успутни посао, мада сам и таквим, сецирао до голе кости, констатујући да БиХ не постоји, да нису Реформе него Унитаризам, да Отомани јашу, да је српскијанска политичка сцена пуна Издајника, да је на сцени Сарајевски Политички Круг, да Силајдџић говори Српским..., пресудан је био ангажман у Страначкој Организацији. Есенесде је пет избора добио без Гавног Изборног Штаба. Што не може ни једна организација на свијету. Ако није оспособљена.
Главни циљ је Убити Организацију.

Волео бих, мајко мила, да се ово само снева, да овај текст не прочита нико.