понедељак, 27. мај 2013.

2123.
GENIJALAN PIAR
ZA HERCEGOVCE
 

Da sam supruga Mira ne bih više tamnu gatačku noćcu dočekao sa Blažom. Kad je onako prošla mečka, zdrava, snažna a žensko, nahranjena, dan ranije pojela janje, bez botoksa, silikona i nadogradnji i mekane stanijine guze, šta bi bilo sa običnim čeljadetom u Blažovoj jednoj ruci.
Vidio sam da nešto nije normalno čim je prvi izvještaj sadržavao rečenicu, otprilike, Blažo je bio goloruk, samo u džepu imao sjekiru. Sunce Ti Jebem, koliki su im džepovi kad u njih staju sjekire. Onda pomislim, mlad neki novinar, nije nikad vidio sjekiru. Ili ne zna šta je džep, nema ga, pošto radi kod kopanje ili kakvog drugog medijskog bogula.
Jutros mi je moja drugarica, koja me ne voli jer ja ne volim Murinja koga vole sve žene ako su imalo žene, kaže, jest vam ukus, a i okus, kažem ja, isporučila dva vica.
Jedan ide ovako. Sad mali mečići listom spavaju sa Plišanim Gačanima.
Namjerno nije rečeno Hercegovci pošto postoje tradicionalne međuhercegovske, barem što se Srpske Hercegovine tiče, transverzale u koje ne smijem da se upuštam a koje idu, otprilike, ovi su najljepši, ovi su najpametniji, ovi najupjevaniji... a Gačani nisu ni jedno od toga.
A drugi. Najnoviji esemes među međedpopulacijom glasi Kad sretneš Hercegovca, pravi se da si mrtav.
Kad sam to plasirao dalje u javnost, stigli su i drugi. Bosanci bijesni na Hercegovce što im ubiše majku. Propagandisti srpske genocidnosti razvikuju kako se mečka ne smatra ubijenom ako nije i silovana.
Konačno nešto vedrog duha u političkom prostoru. Da ne slušam stalno one Propalitete, Ivanića, Čavića, Bosića. Sve Je Propalo. Već osam godina ništa ne rade, samo propadaju. Prizivaju propast. Čekaju da ih neko dovede na vlast. Makar udavi mečku, ako ništa drugo ne znaš. Ili reci šta ćeš uraditi kad te dovedu na vlast. Prodaćemo Zgradu Vlade i Autoput i pare podijeliti narodu koji je propao.
Ali kakvi su, naročito ateve i šinjeluša kos, strah me da ne okrive Vladu i Režim što nije udavila Mečku, što je to morao da radi, i rizikuje Blažo, koji nema nikakve pomoći od Vlade.