среда, 24. октобар 2012.


1813.
MA, KO TI JE
ZEMLJA

Bosna i Hercegovina polako nestaje pred našim očima ali je već propala u našim srcima. Jebo oko koje srca nema.
Tako je pevao Tom Nik, Polako Nestaje, Lirika Itake, kada je imao poetsko veče na makedonskoj televiziji.
A onda se sav zajapurio Sirijski Nalogodavac Zlatka Lagumdžije, Bakir, Sin Oca Svog.
Ovo je grub nasrtaj na Moju Zemlju. JTZ. Jebem Ti Zemlju.
A onda je Izetbegović nabrojao Nikoliću sve važnije političke govore, od Srpskog Vukovara do Odgenocidavanja Srebrenice.
I začinio čuvenim dječijim hladnim ratom. Vrati mi moje krpice, nećemo se više igrati. Otkazao sam put u Tursku gdje smo se nas dvojica i ti, trebali sastati. Neprijatno mu da kaže Trojica.
Tu me uhvati turčenje. Dokle će još da se prave trojni sastanci sa Turskom. Kad ta zemlja nije susjed ni Srbiji i Vašoj Zemlji. Što se malo ne sastanu Srbija, BiH i Island, SMJ.
Jasno mi je da Uturčenje Turske na Balkan ima ulogu da se Balkan Zavadi. Ali mi nije jasno kakva je svrha normalizacije odnosa BiH i Srbije. Što Izetbegović nabija na nos Nikoliću. Jer, ovom izjavom o Polako Nestaje, on, kobiva, onemogućava normalizaciju. Kojoj se Izetebgović nadao koozebosuncu.
Uturčenje Turske na Balkan i Privođenje Srbije Trojstvu, ima isti cilj.
Promjenu odnosa snaga u BiH. Poremećaj ravnoteže u kojoj su Srbi i Republika Srpska jedna strana klackalice.
Za Republiku Srpsku nije obećavajuća pretjerana normalizacija odnosa BiH i Srbije. Jer će se, kad tad, doći do onog Tadićevog stava Srbija će podržati sve što se tri naroda dogovore. Nemoj, majke ti. Jer narodi se mogu dogovoriti na razne načine. Uvrtanjem Muda Srbima. NPR.
Ili, čak, do nekog tragičnijeg stava.
Za Republiku Srpsku najbolja je neka vrsta podgrijanog hladnog rata između BiH i Srbije. Odnosi na nivou Nepromjenjivog Dejtona i na osnovu Specijalnih Paralelnih Veza.
A unutar BiH, takođe. Volimo se u 3LPM. Ali ne diraj Gužvu Na Vratnicama.
Nisam siguran da li sam sve razumio. Ali jedno sigurno nisam razumio. Na šta je mislio Sin Oca Svog, kada je rekao Moja Zemlja.