недеља, 26. август 2012.

1755.
MOLIM SDP
DA MI 
PRIDA PAŽNJU

Esdepe, stranka Zlatka Lagumdžije, Čovjeka Za Crtež, izdao je saopštenje. U tom pismu stoji da, obzirom na sve, ne jebu me ni za Ič, ali kada se moji stavovi i stavovi Državnog Cika poklope, onda se ubace u Zabrinjavajuću Pojavu. Ko Krmača U Krečanu.
Nastranu to da se Esdepe promoviše kao Borac Za Srebrenicu. Tako sam i ja borac za oslobođenje Bihaća. Nastranu to što ne priznaju Državnu Instituciju CIK. Ali ne mogu da otrpim da moji ljubimci ispadnu glupo nepismeni (izvršiti uvid u donji citat). 
"Jučerašnjim izjavama Izvršnog sekretara SNSD-a Rajka Vasića, a s obzirom na sve ono što je do sada govorio i najavljivao ne pridajemo pažnju, ali kad njegove riječi doslovno ili u kontekstu ponovi predsjednik CIK-a Branko Petrić smatramo to zabrinjavajućom pojavom".
Moji ljubimci u liku uzurpatora Stare Dobre Bosanske Kominterne. Njenog imena i djela. U liku lažnopredstavljajuće fes-socijaldemokratije.ba. U liku Sedam Veličanstvenih Za Državu, u koje obavezno spada Pop Banjalučki. Ostale ubacite sami. Pudarića obvezatno, moliću fino.
Nu. Njihovo saopštenje, u kome preko mrtva srca, pominju moje ime, otkriva da su oni kreatori zabrane pojavljivanja Moje Sićušnosti u medijima koje oni kontrolišu. To su Neki Sarajevski Portali, Neki Sarajevski Printmediji i neki mediji iz Nezavisne Kompanjije Banjaluka.
Svojim omiljenim Drugovima.ba iz Esdepea.zl mogu poručiti slijedeće. Ne pridajite mi pažnju, molim vas ko boga. Samo zapisujte ono što kažem. Pa, kriomice, učite napamet. Jer sve što kažem bude. Nekad za godinu, nekad za dvije, nekad za pet. Od mojih izjava pravite Odžine Zapise i ušivajte pod rukave i u crne torbe. Apsolutno, apsolutno.
I zaposlite nekog lektora. Nema smisla da o meni kad saopštavate, makar i u velikoj nuždi, saopštavate nepismeno.