среда, 7. септембар 2011.

KUD SVI TURCI
TU I MALI BORENOVIĆ
Pošto je Esdees zatražio od Dodika da imenuje novog mandatara, razveselila se Sitna Opozicija u Republici Srpskoj.
Iz trapa je odmah izmilio Borenović, prva pratilja Mladena Ivanića, i unio razdor u Opoziciju. Šta da imenuje novog mandatara. Ima da preda vlast Opoziciji. Kao Gadafi. STJ.
Kako je Esdes neprecizan. Da imenuje novog mandatara. A mi opet da gledamo iz Turskih Ćoškova, ko miševi mekinjari, Ja, moj Ideal Mladen, Mihajlica, Adam bez Eve, Čavić bez Krsmanovića.
Naš politički koncept je Daj Nama Na Pladnju. Kao onomad, kad smo dobili Vladu sa pričom kako ćemo trajno ukloniti Esdees sa scene. A Esdeesu smo rekli da da ćemo zajedno vladati, samo da se ne trpaju u ministre. I Šume Srpske.
Pošto je Mladen Državnik, Ja bih bio Premijer. Premijer Borenović. Ovo su centralne Ateve vijesti. Premijer Borenović je danas čitao novine. Euro Blic, naravno. Mihajlica bi bio ministar za civilnu zaštitu na međuentiteskoj liniji i saradnju sa Bakirli Iztebegovićem. Čavić ministar za Srebrenicu. Krsmanović ministar za protočne hidroelektrane i gradnju džamija.Guslar ministar za Festsival sevdalinki Ilidža.ba. Možda još jedno ministarstvo Esdeesu i gotovo. Znamo mi sa Esdeesom. Nismo još svještili kako ćemo sa Esenesdeom.
Premijer Borenović danas obišao Šume Srpske, u rejonu Kotor Varoš, i divio se deblima na panju, u dubećem stanju. Sa prezirom govorio o ogrevnom i rudnom drvetu a naglasio značaj F-trupaca za dalje zapošljavanje i prikupljanje Pedevea kojeg će Ivanić, ko nekad raja trećinu slati u Stambol, nositi u Saraj.
Da li je moguće da i te protuve sebe ubrajaju u opoziciju. Ljudi koji ne mogu shvatiti da je Opozicija: Ja sam protiv, treba ovako, a ne: Daj meni, zalutali su u politiku, ili ih je neko doveo i tu ostavio, pa se ne znaju vratiti. Kao Ivanić Borenovića.